Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: DueStage #253846:
Včera už preferovalo L4, dnes taktiež 🙂
Reply on: Ma178rek #253848:
Most SNP - centrum 2 minuty ? L1 ma chodit cez Most SNP ?
Reply on: Ma178rek #253848:
Ak by to bolo veľmi zlé, tak L4 sa stále dá presmerovať cez Jesenského
Reply on: DueStage #253846:
Tak to áno ... Ale čo bude od septembra tam bude divočina... V rannej špičke každé 2 minúty električka na trase Most SNP- centrum, každých 2.5m Centrum- Petržalka...
To znamená 48 vlakov na linke 3 a 30vlakov na linkách 1+4 ...
Farského nefunkčná preferencia aj v sobotu ráno 5:50. Všetky smery postupne autá prešli, ale električka smer J.M. a ja na bicykli rovnaký smer sme spolu čakali na zelenú.
Reply on: Ma178rek #253845:
Šafko teraz padá približne raz za 30 - 45 sekúnd. To je ok. Farského je také podivné. Raz preferencie idú inokedy už nie. A nie je v tom zdá sa žiaden systém.
Reply on: DueStage #253844:
Šafko bohužiaľ nevie byť s preferenciou po úpravách...
Vlastne na trase linky 3 sú 2 také križovatky a to Račko a Šafko...
Myslím si že prezitelne...

To Farského neviem čo dorobili ale snáď to vrátia naspäť... Nie je to tak frekventovaná križovatka aby tam nebola preferencia
Reply on: triskaidekafobia #253841:
Preferencia je už spustená a funguje fajn. Jedine križovatka na Pajštúnskej vyzerá, že ide v pevnom cykle kvôli tomu, že chýba časť križovatky a preferencia tam nie je úplne zapracovaná. Novinka je ale opätovne vypnutá preferencia na šafku a na Farského. Minule ma Farského držalo 4 minúty aj s vozom oproti.

triskaidekafobia

Reply on: jozin #253842:
Ďakujem...
Zarmucujúce je, že na stavbe sa nič nerobilo. 😐
Petržalská električka s preferenciou (august 2025)
https://www.youtube.com/watch?v=Ils4Cb0sAbE

triskaidekafobia

Preferencia električiek už bola spustená?
Reply on: DueStage #253839:
Práve to si myslím.
Že kým sa to úplne utrasie to potrvá ešte dlho no...
Reply on: Ma178rek #253838:
Na poruchu sa stále chodí do JD. Tak možno z toho pramení to, že je to poprehadzované.
Podľa akého kľúča sú električky vo vozovniach lebo od 27.7 je v Tom bordel

Alebo je výprava teda viac flexibilna???

Alebo chodia električky na nejaké prehliadky do inej vozovne a podobne??
Má prosím niekto vo svojej zbierke cestovné poriadky trolejbusových liniek platných do zmeny liniek 23.12.1999? Ak áno, bol by ochotný mi ich poslať? Na výmenu viem poslať komplet CP všetkých liniek z roku 2001. Ďakujem.

Ahojte, kde sa nachádza zvt/2 a 3?
Na Cintoríne Vrakuňa väčšinou stojí len Otokar
Kedy začne jazdiť 43 na kačin?

upravovač fotiek

Reply on: Zberač mínusiek #253833:
Ja som sa pred pár dňami povozil na Mühlkreisbahn, kde je najväčšie stúpanie 46 ‰. Vozeň ÖBB 5047. Práve mierne pršalo, ale aj úsek s najväčším stúpaním dal úplne bez problémov.

Zberač mínusiek

Reply on: S499.1023 #253832:
Keď už sme pri železničných tratiach, tak pridávam Flåmsbana, ktorá na 80% svojej trasy má prevýšenie 5,5 %. Veľký zážitok.
Reply on: BA2301 #253825:
Tak keď už sme pri železničných tratiach, tak Höllentalbahn (Freiburg im Breisgau - Titisee (- Donaueschingen), dosahuje okolo Hinterzarten maximálne stúpanie 54,8 promile (poľa niektorých zdrojov 55,6). Od elektrizácie (bola to prvá trať v Nemecku elektrizovaná sústavou 20 kV s frekvenciou 50 Hz, po privedení nemeckej trakčnej sústavy do Fraiburgu bola trať prepnutá na 15 kV / 16 2/3 (dnes 16,7) Hz).
Pôvodne bola trať zubačkou, od roku 1932 prešla s výkonnými parnými lokomotívami radu 85 na adhéznu prevádzku (s postrkom ozubnicovými lokomotívami u ťažkých vlakov), po elektrizácii boli zubačky definitívne vyradené.
Ešte keď so túto trať okolo roku 2000 prvýkrát navštívil, jazdilo sa tam so špeciálnymi opatreniami (najviac štyri vozne na jednu lokomotívu, lokomotíva vždy na spodnom konci vlaku): Dnes sa tam už jazdí s jednotkami ale ku koncu prevádzky už jedna lokomotíva radu 143 (Honeckerovka) ťahala aj šest vozňov a bola často aj v čele vlaku smerom "do stúpania". Takže áno, dnešné možnosti sú niekde úplne inde.
Okrem toto električka môže mať aj 100% adhéziu takže 100 promile jej nespôsobí žiadny problém.
Nakoniec aj na 90-promilovej električkovej trati do Heuschelhofu vo Würzburgu nesmú byť staré Düwagy nasadzované nie preto, že by to nezvládli ale preto, že v prípade poruchy by už živý Düwag s mŕtvym Düwagom boli na hrane.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.