Reply on: csepka_3 #251394:
Podľa mňa je to predovšetkým ich dizajnom (tvarom), alebo spôsobom ich uchytenia. Myslím, že som sa viezol už a v Mercedese s koženkovými sedačkami a tam to bolo v pohode - aj keď trošku klzkejšie. Rozhodne som nemusel bojovať so stabilitou pri každej zákrute alebo pribrzdení, ako je tomu pri Vami spomenutých modeloch.
Ma178rek
Áno je pravdepodobné že na linku 33 by sa potom vrátili 31Tr a teda že by stúpla kapacita...
Pochybujem že sa nájde nejaký voľný bus a hlavne vodič ktorý by robil tieto ranné poradia...
To si naozaj viem viac predstaviť dotiahnuť 2 31Tr ktoré by boli cez týždeň na poradiach 1 a 4 a teda by zvýšili riadne kapacitu a pomohli by odľahčiť situáciu... Boli by tam tie vozy pondelok-piatok
Potom by sa piatok zatiahli do vozovne ...
Spojenie linky 32+64 vnímam ako zvláštny krok, lebo ak zanikne spojenie na hlavnú stanicu bude to zhoršenie situácie.. ale zase ponúkne to nové zaujímavé prestupy