Reply on: Foltest #246432:
Lebo to bol jeden z ďalších ... (odpustím si neslušné slovo) M. Valla a navyše už je po voľbách. Odhliadnuc od faktu že celý ten koncept bol obrovský nezmysel a jediná náplň asistentov prepravy bola čo som zažil na vlastné oči sa odviezť v štvorke z Dúbravky do centra. Taká šoto pozícia s nulovým prínosom pre MHD
a to aj beusáci občas ..
), pritom vystupovanie zadnými dverami je prežitok, ktorý v IDS BK ani neplatí (pokiaľ viem) a zmysel to má len tam, kde nastupuje aj vystupuje veľa ľudí (vtedy to šetrí čas lebo ľudia môžu súčasne vystupovať zadnými a nastupovať prednými). Ale tam kde nikto nenastupuje je to len buzerácia a zakomplexovanosť, takto sme 20 sekúnd stratili kým to pani pochopila a ďalších 20 kým sa presunula k zadným dverám.
3pa3ck3
"Pravidelné vypínanie riadenia cestnej premávky svetelnými signálmi na križovatke sa je pripúšťa len výnimočne, najmä ak technologické vybavenie SSZ neumožňuje inteligentné riadenie v zmysle vyššie uvedených podmienok (líniová koordinácia alebo nočné dynamické riadenie). Podmienkou pravidelného vypínania je posúdenie miestnych podmienok, z ktorých vyplýva, že vypnutie riadenia nemá negatívny vplyv na bezpečnosť cestnej premávky. Pravidelné vypínanie riadenia nie je prípustné na križovatkách, ktoré uvádza tabuľka 1 pod bodmi 1 a 2 a na križovatkách dvoch súvislých cestných ťahov označených v dlhom úseku prostredníctvom Z 302 ako hlavná cesta."