vraj od mája do júla bude uzavretá cesta medzi starými časťami Sl. a Ch. Grobu. Tuší niekto, ako sa to dotkne l-528 a večerných prejazdov 525+527?
L-528 by to mala okolo čiernovodského Tesca celkom dlhú zachádzku a ktovie, či by potom stíhala obraty na ZP, resp. v opačnom smere nadväznosti na S50 do BA.
Večerné prejazdy l-525+527 sú tiež otázne, možno by som to poriešil tak, že l-525 by spravila svoju trasu ako cez deň a z ChG, nám. by odišla v čase, keď mala odísť l-527 zo SlG, Hlavnej s tým, že v riadnom čase by vyšiel minibus(možno by som na tento účel povolil výnimočne aj obnovenie dodávok z éry november 2021-marec 2022) zo SlG, Chorvátskej cez SlG a Malý Raj na ChG, Hornodvorskú, kde by bol prestup do kmeňového vozidla l-525; obdobne aj opačným smerom. Mikrobus by sa v SlG mohol otočiť cúvaním na tej odbočke do novej ulice tesne pred koncom SlG(neskoro večer tam bude pri uzávierke o 10 m ďalej minimálna premávka) a na Čiernej Vode by sa šiel otočiť ku ZŠ Javorová alej. Prípadne úplne zrušiť l-528 s posilnením pezinskej vetvy l-527 a posilovým zavedením l-628 v čase všetkých odchodov l-528 Chg->Bernolákovo a opačne. Ešte znie otázka, čo v tom prípade spraviť s obsluhou úseku BA-Bernolákovo.
L-528 by to mala okolo čiernovodského Tesca celkom dlhú zachádzku a ktovie, či by potom stíhala obraty na ZP, resp. v opačnom smere nadväznosti na S50 do BA.
Večerné prejazdy l-525+527 sú tiež otázne, možno by som to poriešil tak, že l-525 by spravila svoju trasu ako cez deň a z ChG, nám. by odišla v čase, keď mala odísť l-527 zo SlG, Hlavnej s tým, že v riadnom čase by vyšiel minibus(možno by som na tento účel povolil výnimočne aj obnovenie dodávok z éry november 2021-marec 2022) zo SlG, Chorvátskej cez SlG a Malý Raj na ChG, Hornodvorskú, kde by bol prestup do kmeňového vozidla l-525; obdobne aj opačným smerom. Mikrobus by sa v SlG mohol otočiť cúvaním na tej odbočke do novej ulice tesne pred koncom SlG(neskoro večer tam bude pri uzávierke o 10 m ďalej minimálna premávka) a na Čiernej Vode by sa šiel otočiť ku ZŠ Javorová alej. Prípadne úplne zrušiť l-528 s posilnením pezinskej vetvy l-527 a posilovým zavedením l-628 v čase všetkých odchodov l-528 Chg->Bernolákovo a opačne. Ešte znie otázka, čo v tom prípade spraviť s obsluhou úseku BA-Bernolákovo.
ceres
Teraz tam však už bratislavskú Arrivu v zozname majú a píšu "umožňuje použitie dopravnej karty aj v rámci Bratislavskej integrovanej dopravy". Čiže keby som mal kartu od bratislavskej Arrivy, môžem na kredit z EP cestovať nielen v IDS BK (aj u DPB a ZSSK), ale aj u iných dopravcov zapojených do Dopravného pasu? Má s tým niekto praktické skúsesnosti?
Kariet DPB sa to, predpokladám, vôbec netýka. V Ubiane mi ako pri karte DPB, tak pri (už neplatnej) karte Slovak Lines (premigrovanej do Arriva Bratislava) ukazuje svorne platnosť len u Arriva Bratislava, "BID" a DPB.
Edit: a znamená to teda, že kredit a kartu od iných participujúcich dopravcov možno použiť na kúpu eCL IDS BK? Alebo len v busoch Arrivy? A ak len tam, revízor DPB alebo sprievodca ZSSK potom ten lístok uvidia alebo nie? Alebo dostanem pre iných dopravcov papierk, ktorý obvykle nie je cestovným lístkom, na ktorom bude napísané, že to cestovný lístok je?