Reply on: not.my.god #245523:
Už som to tu písal, že treba potiahnuť električky z Hl.st. popod kopec, po Brnenskej, popod X na Patrónke a ďalej po starej Dúbravskej na Záluhy. Nie namiesto t-busov, ale s ich ponechaním. Takisto netreba nahrádzať t-busy na Prievozskej a Gagarinovej, to treba riešiť električkami cez Mlynské Nivy, Slovnaft, DH až k ŽST Pod. Biskupice. Netreba nahrádzať t-busy na Rožňavskej, ale potiahnuť električky zo ŽST NM po Tomášikovej do Ružinova. Nemáme toľko elektrickej trakcie, aby sme mohli električkami nahrádzať trolejbusy, treba znižovať podiel autobusov. Električkami i trolejbusmi.
Síce dokopy poskytnú hustejší interval ale pravidelné rozloženie tých spojov vďaka tomu, že je to na linkách 39, 53, 60, 61, 63 a 64 nejde garantovať. V prípade Šancovej a Pražskej by bolo asi dosť kriku, že by IAD stála v kolónach, no na druhej strane by to donútilo (i keď sadistickým) spôsobom autičkárov presadnúť do MHD. Pri takejto ponuke električkových radiál by navyše nemuseli linky PAD byť ťahané až na Nivy ako vymetáky (tiež by bolo fajn prehodnotiť možno niektoré zastávky v meste), ktoré v BA naberú aj cez 10 min sekeru ale jazdili by po P. Biskupice a Z. Piesky. Ak by sa zrýchlilo odbavenie cestujúcich, tak by mohli ostať ako sú. I keď viem si predstaviť istú reorganizáciu a síce neťahať linky z periférie až do BA ale len po PK a SC k vlakom, príp. k nosnej expresnej 506 a 605, kde by ale boli pri návoze z viacero smerov dobré asi aj 14,5m vozidlá, keby sa nerobili prípoje na vlaky.
.
810zssk