Reply on: kvorka #1365:
Dúfam, myslím si, že by bolo naozaj nehospodárne nakúpiť 5 moderných kĺbových autobusov a následne z nich nechať jazdiť 4 a aj to len cca 8 hodín denne v pracovných dňoch. Úprimne, pri tej 7/17 v úseku cez nový most nie sú také vysoké počty cestujúcich, že by sa v sóle tlačili. Osobne by som harmoniky rád videl na L1 aj dopoludnia a poobede, večer a cez víkend na L24.Jj, presne takýto odchod (23:40) som navrhol. Avšak od decembra nás pravdepodobne čaká zásadná zmena GVD, takže je teraz ťažké navrhovať CP. Ak by si takáto L22 našla svojich cestujúcich, tak to bude o to silnejší argument pre klasickú nočnú linku (napr. N8 so stanicou).
kvorka
K tej 50: iste sú spoje od R potrebné. Treba operovať aj tým, že tu jestvujú aj zvozy vodičov (ak sa medzitým nezrušili) a pozrieť aj obehy vozov, lebo mi príde, že by taký odchod 23:40 (s poznámkou čaká na zmeškaný RR) by bol viac než vhodný na linke 22.
Linka 50 by mala mať svoj koncept, riadne byť začlenená aby n nej fungovali PCL, netreba žiadne špeciálne cestovné, ale aby ju ľudia používali. Lenže mesto dokázalo ľudí z nej len vyhnať, úprava po 2016 bola len logická, ktorá tu mala byť od začiatku. Ja si viem predstaviť, že nebude linka 50, ale napríklad N8 (so zachádzkou na stanicu samozrejme). Ale to chce odkomunikovať.