http://www.dnoviny.cz/verejna-doprava/kladensky-dopravce-vypsal-tendr-na-nakup-25-autobusu-na-plyn
- všade kde sa robí pravidelný takt a zahustenie záujem o VHD stúpa, takže dúfam, že mesto si uvedomí potrebu dofinancovania výkonov a nastolenia nevyhnutnej potreby obnovy vozového parku (bez ohľadu na dopravcu), pričom ak najpálčivejšie by som videl:
- potreba doplniť takt na Juhu I (najmä v "a") a III (popoludní a večer)
- zohľadniť ponúkanú kapacitu liniek 1, 8, 11 a 24 a optimálnejšie nasadiť veľkokapacitné vozidlá s tým, že konečne by ich jazdilo všetkých 5, ktoré sú k dispozícii. Cez prázdniny bola linka 24 ráno utrpenie v sóle, linky 11 a 24 bývajú často "plnky". Linky 1 a 8 zase možno v sedle vidieť plné, keď kĺbové vozy väčšinou nejazdia a pritom by na nich mali využitie.
- všade kde sa robí pravidelný takt a zahustenie záujem o VHD stúpa, takže dúfam, že mesto si uvedomí potrebu dofinancovania výkonov a nastolenia nevyhnutnej potreby obnovy vozového parku (bez ohľadu na dopravcu), pričom ak najpálčivejšie by som videl:
- potreba doplniť takt na Juhu I (najmä v "a") a III (popoludní a večer)
- zohľadniť ponúkanú kapacitu liniek 1, 8, 11 a 24 a optimálnejšie nasadiť veľkokapacitné vozidlá s tým, že konečne by ich jazdilo všetkých 5, ktoré sú k dispozícii. Cez prázdniny bola linka 24 ráno utrpenie v sóle, linky 11 a 24 bývajú často "plnky". Linky 1 a 8 zase možno v sedle vidieť plné, keď kĺbové vozy väčšinou nejazdia a pritom by na nich mali využitie.
Richard Ščepko
Ospravedlňujem sa za offtopic. Asi sa do 10.11. odmlčím, nech je to korektné.