Len všeobecne, zasadnutia VMČ sú verejné. Ak sa nemôžeš zúčastniť, najneskôr do niekoľkých dní až niekoľko málo týždňov bude na webe mesta zverejnená zápisnica (bez videa).
V stredu 19.6 o 17:30 sa ma uskutocnit mimoriadna zasadnutie VMC Sever v Kubrej spolu s Dopravou na Povazi a Utvarom mobility. Toto zasadnutie bude verejne?
Aha, takže teraz je to otázka zasluzenia si. Tak Juh III si nezasluzi, ale Biskupice áno. Sihoť - Zámostie napriamo si nezasluzi, ale priamo Kubrá - Zámostie áno (hoci ukazovatele linky 7 dakedy potvrdili vozenie vzduchu a keď skončili Ikarusy, linka bola na dve veci). Nuž tak potom to hej
Poobede je to 80 min kvôli L24 aby sa "nepobili".
Inou možnosťou by bolo bývalo už len dať L24 30 min. a L2 120 min. v kombinácií s L28 čo by bolo bývalo dobré na základe toho koľkonásobne frekventovanejšia je 24 proti 2+12.
Lenže to by L12 nešla už vôbec.
Trasa je "nevhodná" aby ten autobus vôbec "niekoho po trase pozberal".
Určite som zvedavý ako to s L2 dopadne ale možno aj skúsenosťami už nebývam taký veľký optimista.
Tie štatistiky L6 sú asi dvojnásobné proti tomu čo mám "v oku" ale budem im veriť.
Čo nové spoje na L13 20,21,22:00 a opačný smer L6?
Veľmi rád poslúžim aj linkou, akou je napríklad šestka v "a" po 20. hodine:
Spoj 6/123, odchod 20:35 zo Sihote IV
- na AS privezie od Sihote 2,4 cest.,
- na AS výstup 0,4 cest., nástup 5,6 cest., vo vozidle 7,6 cest.,
- na Hasičskej výstup 1,0 cest., nástup 9,8 cest., vo vozidle 16,4 cest.,
- zo Sihote za mosty ide priamo cca 1 cestujúci, z mesta ide do Zámostia 16,4 cestujúceho, čo podľa mňa rozhodne nie je málo.
Spoj 6/125, odchod 21:40 zo stanice
- na AS nástup 5,8 cest.,
- na Hasičskej nástup 9,2 cest., vo vozidle 15,0 cest., čo tiež nie je vôbec málo.
Minule tu bola téma, kedy cez víkend cestuje najviac cestujúcich. Bolo to medzi približne 13. a 18. hodinou, kedy práve v tom čase má v súčasnosti 2+12 obmedzený interval na 80 až 120 minút.
Osobne som očakával, kedy príde argument "mladý" (ad kvorka #14252), som rád, že prišiel až takto neskoro... Ja rešpektujem, že niektorí s touto trasou nesúhlasia a radšej by videli na Dlhých Honoch ešte ďalšiu linku, avšak ja si dovolím tvrdiť, že Noviny spolu s GreenBayom a čoskoro novou výstavbou pri Ovečke majú dostatočný počet obyvateľov na to, aby si zaslúžili normálnu linku bez vymetenia polovice MČ Stred.
Takisto ani zázračné frekvencie zo zastávky Beckovská podľa mňa nepochádzajú výhradne z okolia tejto zastávky, ale do veľkej miery aj z podchodu od Novín, ktorí ľudia pri súčasnej ponuke využívajú
To vôbec nepopierame a ani to nie je prekvapujúce. Šokujúce by skôr bolo, keby linkami 2 a najmä 12 pri kombinácii slabej ponuky a nevhodnej trasy niekto cestoval. Keby bývam na Novinách, a viem, že mi autobus ide 5-krát za deň a že na časti trasy ho dokážem predbehnúť aj pešo, nieto ešte na bicykli, tiež by som po MHD nesiahol. Nemyslím to ako hejt, viem, že v roku 2016 boli nálady iné a nebol priestor pre posilňovanie...
Oblasť s bytovkami okolo zastávky Karpatská môže mať odhadom, podľa zoznamu obyvateľov jednotlivých ulíc, tak 600-700 obyvateľov, ďalšie stovky bývajú v radovkách. Pri hrádzi na Karpatskej nedávno prebehla výstavba nových bytoviek, ďalšie byty sa majú stavať pri hati (pri niekdajšej zastávke Karpatská, MŠ - áno, s obnovením zastávky v nikdy nepoužívaných zálivoch po vybudovaní/oprave chodníka do budúcna počítame) a v okolí bývalého ihriska v Biskupiciach. Toto sú ďalšie predpoklady pre nárast dopytu. Za Nozdrkovcami sa plánuje výstavba nového sídliska Bobrovnícka Sihoť - jeho obyvatelia takisto budú očakávať rýchle spojenie MHD do centra.
Platí, že naďalej sa v spolupráci s ÚM usilujeme nájsť riešenie na zriadenie zastávky Za nemocnicou, ktoré vyhovie požiadavkám ODI. Zároveň sa nám podarilo získať podporu VMČ Stred pre investíciu do vybudovania riadnych zastávok, priechodu a úpravy križovatky na Jesenského ulici. Veríme, že v rozpočte na rok 2025 by mali byť alokované potrebné prostriedky.
Dám ruku do ohňa za to, že ani jeden spoj L2 a 12 v súčasnosti cez víkend neprechádza cez biskupické rampy s viac cestujúcimi ako spočítaš na prstoch jednej ruky a bojím sa že podjazdom na Jesenského to bude to isté.
Avšak v súčasnosti L2 zaplnia aspoň zastávky Beckovská a Nemocnica.
Nová L2 dopadne presne ako jej kópia jazdiaca v r. 1993 ako "záchranné lano" pre L10. Uťala sa jej Sihoť a bol to jej koniec...
Dúfam, že sa mýlim a že nepoviete že rozmýšľam ako 70-ročná SADka
Kamo, si ešte mladý a nerozumieš. Odporúčam prečítať spracovanú históriu linkového vedenia. Zistíš, že linka 2 jazdila 15/30/30. Neskôr obmedzene na úkor 28 či 24, lebo cestujúci vo väčšom počte boli po Perlu. A keď vidím jej návrh u vás asi to bude vodičova autoškola... linku 1 dnes živí stanica, no uvidíme čo bude v septembri.
Ja dávam MHD nerád zbohom, ale nie som tak bohatý, aby som pri zhoršení mojej lokality platil 150% príplatok. Proste ja presadat nebudem, môj smer bol vždy vyťažený a teraz toto. Nechávam si pre seba lokalitu, lebo z mojich príspevkov som vždy písal globálne a nikdy pre seba, takže to asi ani mimo tých čo sa poznáme osobne nik neuhadne.
L2 večer v minulosti jazdila, dokonca každých 30 min. ale postupne sa z nej uberalo, až padla úplne.
Aj z dôvodu vzniku liniek 24 a 28 ktoré prebrali jej cestujúcich, aj z dôvodu že ak odmyslíme dopyt Sihoť+Beckovská, nevozila nikoho.
Napr. spoj o 20:25x jazdiaci od 1.8.2016 do 11.12.2016 previezol za celú trasu 4,6 cestujúceho.
Keďže nebolo možné navýšiť km a boli opodstatnené požiadavky inde, bol zrušený.
Človek sa poteší každému navýšeniu (km nie ceny lístka) ale nič nie je zadarmo.
Kvorka asi tým chcel povedať že zaujímavé by boli čísla z iných liniek ako L1 ktorá má čas a trasu so silným dopytom.
Čo tak linky 6 a 13 v "a" po 20tej hodine?!
To s tým jedným prichádzajúcim cestujúcim na Juh nebola sranda ale fakt ktorý som videl.
Vyššie popísanej situácií neprospieva ani fakt, že nové spoje L13 idú 6 min. za L1. Ak uvážime že sú nejakí ľudia od vlaku a z centra náhodní cestujúci, ktorí nechodia pravidelne, platia BK tak sa môže stať že L1 čo to omešká a už ide tesne pred L13.
Za úvahu stojí aj to, že ak v súčasnosti L1 odchádza zo stanice 20:26a a po novom pôjde 20:22a - aj 4 minúty mínus spravia svoje na vyťaženosti.
REx z BA prichádza 20:19 a Ex z PO v nedeľu 20:21. Možno jej to uberie 5-8 cestujúcich zo stanice.
Celkom často chodím aj večernými spojmi L8 a zívajú prázdnotou. Alebo to je len náhoda že zrovna keď idem ja, tak ľudia nejdú?
Change view
You can search for more expressions divided by the space.