Reply on: MA MHD #9802:
K jednotlivým bodom:a) Keď som sa bavil s projektantom o tomto priechode, mal byť zásah minimálny. Vzhľadom na dĺžku zastávky som to akceptoval. Hlavne z dôvodu bezpečnosti chodcov, keďže priechod nahrádza ten dnešný medzi Masaryčkami a Gynekou (alebo podobný názov). Pridávam výrezy z projektovej dokumentácie. Tam sa mi to javí ako menší zásah.
b) Túto zastávku sme riešili s projektantom presne pre kasselák. Hľadal som tú komunikáciu v maily a bolo to 26.2.2016. Nevedel tam kasselák vpratať, keďže je tam vjazd do rodinného domu. Po argumentácii z Plzne (https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/29/Zastávka_Plzeňská_brána%2C_obrubník.jpg) nakoniec kasselák naprojektoval. Takže som v tom, že tam aj je. Je aj v projektovej dokumentácii (viď. obrázok - výrez)
Presná poloha Zlatovskej ešte nie je známa.
Richard Ščepko
1. Gen. Svobodu – 2 zastávky – výmena staré za nové
2. Legionárska pri okružnej križovatke – výmena starej za novú
3. Opatová, družstvo – výmena starej za novú
4. Sihoť – Opatovská/Žilinská doplnenie 2 zastávok – komunikácia s ŽSR
5. Ľudovíta Stárka – doplnenie zastávky bez bočníc – zeleň/chodník
6. Zlatovská ul. – dvojzastávka na ostrovčeku pri Janáčkovi
7. Istebnícka – pri bývalom kul. dome 1
8. Kasárenská/Majerská – pri autoservise možnosť osadenia dvoch zastávok
9. Hanzlíkovská ul. – výmena starej za novú
10. Hanzlíkovska – nové zálivy – Mala stavba – rozšírená komunikácia do Záblatia 2 zastávky
11. Záblatie/Rybáre – zmena zastávky starej za novú
12. Kap. Nálepku bez reklamy možnosť zmeny zastávky s reklamou