u liniek 7/17 príde zaťažkávacie obdobie počnúc školským rokom; veľa firiem má teraz aj dovolenky v auguste, ale tých študentov z Juhu a Dlhých Honov, či Sihote a pracujúcich z celého mesta tam potom bude treba zvážať.
Všetko je to o tom, že hoci momentálne nepredstavujú odpisy vozidiel zložku financií, ktoré mesto platí dopravcovi, objem kilometrov sa nenavýšil (teda mesto zjavne zaplatí menej ako keď v tom boli posledné Crossy #17 - #21), čo by som ja osobne uvítal a Juh I s 20 min intervalom v "a" by bol istý. Teraz to žiaľ nejde, nie sú kilometre na to.
Ak by sa ale ozaj ukázalo počas skúšobného obdobia, že v "a" sú 7/17 nevyužité, je najmenej jednoducho tieto spoje presunúť na linku 5 (nebude treba skoro žiadne zmeny vo výprave) - okrem prvej rannej okružnej linky 7. Takže to možné je, ale ešte by som nerobil predčasné závery.
Linka 12: naozaj netuším, aká je vyťaženosť, ak by bola aj veľmi malá, tak po Beckovskú to je totožné ako 2, takže isto sa to nebude rušiť, možno len nejaké vzájomné presuny (ja to stále vnímam ako jednu linku s dvomi cieľmi).
?
Všetko je to o tom, že hoci momentálne nepredstavujú odpisy vozidiel zložku financií, ktoré mesto platí dopravcovi, objem kilometrov sa nenavýšil (teda mesto zjavne zaplatí menej ako keď v tom boli posledné Crossy #17 - #21), čo by som ja osobne uvítal a Juh I s 20 min intervalom v "a" by bol istý. Teraz to žiaľ nejde, nie sú kilometre na to.
Ak by sa ale ozaj ukázalo počas skúšobného obdobia, že v "a" sú 7/17 nevyužité, je najmenej jednoducho tieto spoje presunúť na linku 5 (nebude treba skoro žiadne zmeny vo výprave) - okrem prvej rannej okružnej linky 7. Takže to možné je, ale ešte by som nerobil predčasné závery.
Linka 12: naozaj netuším, aká je vyťaženosť, ak by bola aj veľmi malá, tak po Beckovskú to je totožné ako 2, takže isto sa to nebude rušiť, možno len nejaké vzájomné presuny (ja to stále vnímam ako jednu linku s dvomi cieľmi).
?
milan005