Reply on: kamaquashy #8094:
len nabudúce by to chcelo:a) zohľadniť aj postavenie stĺpov verejného osvetlenia, resp. iných prekážok tak, aby bus mohol bezpečne využiť celú dĺžku zastávky (údajne to je sčasti problémom)
b) školenie vodičov SAD ako majú zastavovať (neviem, možno aj bolo, ale výsledok vidíte sami)
MA MHD
1/ bol som prekvapený keď som zistil že SAD Trenčín sa nechystá posilniť dopravu na JUH k mestskému cintorínu ale myslel som si že to teda nieje potrebné. Ale bol som prekvapený keď som išiel 11 ktorá chodila počas prázdnin plná v oboch smeroch a navyše meškala kôli tom že autobus 5 min. čakal kým sa mu uhli autá parkujúce na ceste a chodníku na Saratovskej. Keď som išiel o dve hodiny opačným smerom bolo to tak isto. Ele čo ma zarazilo bolo to že sa pred nami objavila 5 ktorú som ale nevidel v CP - tak bola to posilovná doprava???
2/ To hlásenie že zástavka je na znamenie z ktorého s všetci tak tešia nieje ani počuť a to aj napriek tomu že hlásenie bolo zapnuté nahlas. Takže aj tak o tom cestujúci nevie!
3/ Ďalej som zistil že za káselské obrubníky sa zbytočne vyhodili peniaze pretože za celé prázdniny som išiel cca 5 spojmi cez Legionársku a z toho skoro ani jeden vodič nezastal pri obrubníku a dokonca vodič vozidla #8 zastal niekoľko desiatok centimetrov od neho - videl som iba jedného vodiča ktorý pri ňom zastal , takže káseláky sú vyhodené peniaze. ?