Reply on: Petrox #7060:
Mám informácie od Ing. Englera, podľa ktorých TN-654AM bol v roku 1999 prečíslovaný z TN 99-07. Jazdil ešte okolo rokov 2004, najneskôr však 2005 ako záloha najmä na prímestskej doprave. Bol klasického červeno-bieleho náteru s farebnými doplnkami. V roku 1999 napr. jazdil na MHD na linkách č. 18 a 22. Vyradený bol pravdepodobne na prelome rokov 2004/2005.TN-675AM/I bol v roku 1999 prečíslovaný z TNA 03-12. Už v roku 1999 mal červený náter aj medzi oknami. V roku 2004 ho nahradila ostravská Karosa.
Takže zase sme pokročili. ☺
draxter
Ak vezmeme do úvahy, že linky 1+22 majú dnes interval 15/20/15//20 (mimo večera a rána) a linka 8 má interval 20/30/20-60//60, tak by sa po zrušení linky 1 ušetrili 1 až 2 spoje za hodinu, pričom na predĺženú linku 17 by postačoval interval 60 min. To by znamenalo, že v "x" sa z jednotky ušetria 1-2 spoje do hodiny, avšak linka 17 v "x" premáva, takže sú to ušetrené km v celom rozsahu oproti krátkemu predĺženiu linky 17. V "a" má linka 1 rovnako 1-2 spoje do hodiny a na linku 17 by stačil jeden. Čiže zase úspora.
Potom ohľadne linky 8 a predĺženej linky 22 by šlo o to, že spoločný interval by bol 15/20/15//20. Keď ale sčítame súčasné intervaly len týchto dvoch liniek (8: 20/30/20//60 + 22: 20/45/30//30 dáva spolu asi 10/15-20/12//20. Tým sa opäť ušetrí v špičke aj v sedle.
K zrušeniu linky 7: neviem aká je jej vyťaženosť, ale sú to vlastne účelové 4 páry spojov. Pokiaľ sú dostatočne využité, tak potom ponechať.
Mare: zaujímavý nápad s tým okruhom, to by mohlo byť dobré!