Draxter (+ ostatni pamatnici), chcel by som predebatit 1 zalezitost v evidencii dnes uz neexistujucich busov. Hlavne mojou vinou doslo zrejme k zluceniu 2 roznych busov do jednoho vozidla, konkretne TN 99-07 + TN-675 AM/I. Viem, ze som tu pred X rokmi podporoval toto tvrdenie ale vzhladom na postupnost pridelovania SPZ to asi bude omyl. Na inom webe som nasiel info o existencii busu TN-654 AM, ktory by sa ako nastupca TN 99-07 mohol teoreticky hodit, no tuto SPZ (654) som nikdy v uliciach nevidel. Vas nazor?
draxter
Ak vezmeme do úvahy, že linky 1+22 majú dnes interval 15/20/15//20 (mimo večera a rána) a linka 8 má interval 20/30/20-60//60, tak by sa po zrušení linky 1 ušetrili 1 až 2 spoje za hodinu, pričom na predĺženú linku 17 by postačoval interval 60 min. To by znamenalo, že v "x" sa z jednotky ušetria 1-2 spoje do hodiny, avšak linka 17 v "x" premáva, takže sú to ušetrené km v celom rozsahu oproti krátkemu predĺženiu linky 17. V "a" má linka 1 rovnako 1-2 spoje do hodiny a na linku 17 by stačil jeden. Čiže zase úspora.
Potom ohľadne linky 8 a predĺženej linky 22 by šlo o to, že spoločný interval by bol 15/20/15//20. Keď ale sčítame súčasné intervaly len týchto dvoch liniek (8: 20/30/20//60 + 22: 20/45/30//30 dáva spolu asi 10/15-20/12//20. Tým sa opäť ušetrí v špičke aj v sedle.
K zrušeniu linky 7: neviem aká je jej vyťaženosť, ale sú to vlastne účelové 4 páry spojov. Pokiaľ sú dostatočne využité, tak potom ponechať.
Mare: zaujímavý nápad s tým okruhom, to by mohlo byť dobré!