Ta povodna SPZ 03-12 zapada medzi ostatne uplne idealne. A pokial ide o voz 654 tak tou zalohou na PAL by sa vela vysvetlovalo lebo fakt si tuto SPZ z mesta vobec nepamatam a v tej dobe som mal MHD vozy v merku vsetky.
Mám informácie od Ing. Englera, podľa ktorých TN-654AM bol v roku 1999 prečíslovaný z TN 99-07. Jazdil ešte okolo rokov 2004, najneskôr však 2005 ako záloha najmä na prímestskej doprave. Bol klasického červeno-bieleho náteru s farebnými doplnkami. V roku 1999 napr. jazdil na MHD na linkách č. 18 a 22. Vyradený bol pravdepodobne na prelome rokov 2004/2005.
TN-675AM/I bol v roku 1999 prečíslovaný z TNA 03-12. Už v roku 1999 mal červený náter aj medzi oknami. V roku 2004 ho nahradila ostravská Karosa.
to je fakt, ale na druhej strane by to mohlo byť aj nové číslo (alebo momentálne nepoužívané). Mne sa to páči ako riešenie, konkrétna forma je samozrejme vecou diskusie.
to by bol chaos pre ludi ako ked zrusili 22 a niektora 1 isla len na stanicu a ina az do Kubrej,ja by som 1 nechal tak ako je,pekne polhodku po 11 raz v hodine a finito...
Nikoho yb si tym nemylil, pretoze od Billy "Pred pole" by nikto nesiel, cize realne ako keby ta zastavka ani nebola. A navyse ak by tade chodili vsetky spoje, pocas spicky by to mohol byt problem, pretoze ide odtial dost primestskych
Myslel som to viacmenej tak, ze na zastavke primestskej dopravy by stali cisto len spoje L1 co by isli len "Pred pole". Kedze od Billy uz aj tak nikto nenastupuje, bola by to prakticky zastavka len pre vystup
S tým súhlasím, myslím si, že by to pre linku 1 bolo dobré. Mohla by veru premávať tak, že od Meriny by zastavovala na štvorprúdovke pred Billou ako PAL a potom by zabočil doprava a spoje končiace Pred poľom by pokračovali zase doprava na zastávku Pred poľom a tie do Kubry doľava. Úplne bezproblémové otáčanie, ušetrenie km aj vyššia efektivita vozov.
Draxter (+ ostatni pamatnici), chcel by som predebatit 1 zalezitost v evidencii dnes uz neexistujucich busov. Hlavne mojou vinou doslo zrejme k zluceniu 2 roznych busov do jednoho vozidla, konkretne TN 99-07 + TN-675 AM/I. Viem, ze som tu pred X rokmi podporoval toto tvrdenie ale vzhladom na postupnost pridelovania SPZ to asi bude omyl. Na inom webe som nasiel info o existencii busu TN-654 AM, ktory by sa ako nastupca TN 99-07 mohol teoreticky hodit, no tuto SPZ (654) som nikdy v uliciach nevidel. Vas nazor?
Este vylepsim tu l.c.14,to by som urobil inak,na tabuly by svietila 613 ? ako linka miesto 6 a 13 a ludia by si vraveli: uz si sa viezol 613kou,co Tatrou 613? ,ale coby ,linkou 613... ?
Paci sa mi dost Marekov navrh okruznej vikendovej L14 namiesto 6+13. Ta L11+17 - pre Kubru (ale hlavne Billu a Max) by to nestacilo podla mna ani v sedle, ani v spicke. Jedine cez vikend by bol interval 30 min. postacujuci.
Pokial by malo nastat vacsie setrenie a zaviedlo by sa lacne prestupne cestovne urcite by som zlucil L9,16,19 do jednej a takisto zobral L13,17,23 zachadzky k Bille/do Kubrej.
Pre usporu km by som tiez navrhoval ako som uz davnejsie spominal, teda ak by to bolo mozne, aby sa vybrane spoje L1 tocili sposobom ze by siel spoj z Juhu, zastal pri Bille tam ako stoja primestske na Dubnicu, presiel po ulici Pred polom a konecnu by mal na zastavke Kubranska, Pred polom tam ako je krcma Queens. jednalo by sa hlavne o ranne spoje v sucasnosti po Billu kde je nevhodne otacanie a zastavovanie + spoje ktore chodia poobede 5-10 minut po L11 by postacili tiez len "Pred pole"
Tak celkom zaujímavé, niektoré veci si mi zobral z jazyka, ale ako písal potom aj Marek, ja vidím priestor v tom, aby sa linky 9 a 19 zlúčili do jedinej, prípadne by obslúžili aj Juh I ako linky 20.
Ak vezmeme do úvahy, že linky 1+22 majú dnes interval 15/20/15//20 (mimo večera a rána) a linka 8 má interval 20/30/20-60//60, tak by sa po zrušení linky 1 ušetrili 1 až 2 spoje za hodinu, pričom na predĺženú linku 17 by postačoval interval 60 min. To by znamenalo, že v "x" sa z jednotky ušetria 1-2 spoje do hodiny, avšak linka 17 v "x" premáva, takže sú to ušetrené km v celom rozsahu oproti krátkemu predĺženiu linky 17. V "a" má linka 1 rovnako 1-2 spoje do hodiny a na linku 17 by stačil jeden. Čiže zase úspora.
Potom ohľadne linky 8 a predĺženej linky 22 by šlo o to, že spoločný interval by bol 15/20/15//20. Keď ale sčítame súčasné intervaly len týchto dvoch liniek (8: 20/30/20//60 + 22: 20/45/30//30 dáva spolu asi 10/15-20/12//20. Tým sa opäť ušetrí v špičke aj v sedle.
K zrušeniu linky 7: neviem aká je jej vyťaženosť, ale sú to vlastne účelové 4 páry spojov. Pokiaľ sú dostatočne využité, tak potom ponechať.
Mare: zaujímavý nápad s tým okruhom, to by mohlo byť dobré!
Ale pani ved pockajte co sa bude diat este dalej. Toto bola len prva faza, zrusenie nepotrebnych spojov. Uprava tych potrebnych bude dufam druha faza. Pocul som, ze by mala byt zaciatkom leta. Ale ci to bude uprava, alebo zase zrusenie, uvidime. Kazdopadne si myslim, ze mesto spravilo moc dobre, ze zrusilo spoje, ktore mali priemer pod 8 cestujucich.
A Marek: Oldo Heroldo sa mi lubi ? ?
Klobuk dolu,po tomto Vasom vycerpavajucom maile Krovka ? ,prave som premyslal co a ako by sa dalo,no po tomto mam v hlave vykradnute.. ?
Ale predsa jedna vecicka: l.c.9 By som trasoval: Juh 2 - juh 1 - Dlhe Hony - Oldo Heroldo - Istebnik - VOP - Detske mestecko a spat bez Juhu 1 , pricom by som zrusil l.c.19.
Co sa 50 tyka,veru Sihotary si ziadaju sa viest na Juh a nie na Stanicu a stop,cize ten navrh je super,mozno by som zvolil vychodziu zastavku Sihot 4-VUO - Radegast - zimak - Hasicka -gympel - nemocnica - Smazienka - pod Juhom - Juh razc. - Juh 2 - Juh razc. - Soblahovska 49 - Soblahovska razc. - Trencan - Hasicka - stanica - Stefanikova - Radegast - Padivec -Sihot 4 VUO
Cez vikend by som zlucil 6 a 13 a zhotovil jednu okruznu linku c. 14 : Sihot 4 VUO - Radegast-trasa 6 - AUO - Zablatie-trasa 13 a od stanice po Stefanicke na Sihot 4. interval kazde 2 hodky
Môj návrh, ak ho teda bude robiť mesto, by som aj zaslal. Je takýto:
Juh I: 5,9,11,17,20
5,9,11,20 - bez zmeny
17 - presmerovať na Legionársku rovnakou trasou ako L11, premávka aj v "a" až po Kubru
- spoločný interval Juh I: x-10/15/10 a:20
18 - zrušiť v dôsledku predĺženia a presmerovania linky 17, namiesto nej posilniť Juh III
Juh II: 3,8,15,19,21,22,25
3,15,19,21 - bez zmeny
8 - presmerovať cez Inoveckú ako 22, dokonalý preklad, úbytok spojov
15 - presmerovať na Soblahovskú
22 - predĺžiť zo stanice na Sihoť, preložiť s L8
25 - presmerovať z Inoveckej na Soblahovskú
- spoločný intevral Juh II (bez linky 25) x-7,5/15-20/7,5 a:15-20
Juh III: 23,28
23 - presmerovanie na Soblahovskú
28 - posilnená o niektoré zrušené spoje linky 18
- spoločný interval Juh III: x-20/30/45
Sihoť: 4,6,8,16,21,22,24,28
4,6,16,21 - bez zmeny
2,10 - skrátiť na úsek Nozdrkovce - Karpatská - stanica
8 obmedziť v dôsledku spojov linky 22, dokonale preložiť
24 - prevezme aj obsluhu účelových spojov LOT na Sihoť
28 - určité posilnenie v dôsleku zrušenia linky 2,10,18 pri obsluhe Sihote, prevezme obsluhu nemocnice
- spoločný interval Sihoť: x-7/10/7,5 a-10
Kubra: 11,13,17
1 - zrušiť, na jej úkor predĺženie linky 17 a premávka aj v "a"
7 - zrušiť, na jej úkor predĺžiť niektoré spoje L13
11+17 - dokonalý preklad
- spoločný interval: x-20/30/20 a:30
Zlatovská: 3,5,6,15,19
7 - zrušená, namiesto nej predĺžené spoje linky 13
15 - presmerovaná na Soblahovskú
- spoločný interval: x-8,5/20/10 a-45 (5-60, 3+6=cca 90)
Nočák: 50 zmenil by som trasu takto (aj keď súčasná tiež nie je zlá)
Juh II - Juh, rázc. - Soblahovská, cintorín - Soblahovská 25, Legionárska, Braneckého, Hasičská, žel. stanica - Billa - Sihoť IV - Sihoť III - zimný štadión - žel. stanica - Hasičská - Gymnázium - Legionárska - nemocnica - Dlhé Hony - Juh rázc. - Juh II (pričom by som dal na znamenie možno aj všetky zastávky). Momentálne stojí cca na každej druhej zastávke, ale medzi Juh, rázc, a Soblahovská 25 je VEĽKÁ medzera (nestojí Pod Juhom, Sobl.cint ani Sobl. 49)
Opatová: 21 bez zmeny
Orechové: 3 bez zmeny
Záblatie: 3,13 - bez zmeny, niektoré spoje L13 predĺžené do Kubrice miesto zrušenej L7
Istebník: 3,9,16,19 - bez zmeny
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
milan005