Reply on: Petrox #7060:
Mám informácie od Ing. Englera, podľa ktorých TN-654AM bol v roku 1999 prečíslovaný z TN 99-07. Jazdil ešte okolo rokov 2004, najneskôr však 2005 ako záloha najmä na prímestskej doprave. Bol klasického červeno-bieleho náteru s farebnými doplnkami. V roku 1999 napr. jazdil na MHD na linkách č. 18 a 22. Vyradený bol pravdepodobne na prelome rokov 2004/2005.TN-675AM/I bol v roku 1999 prečíslovaný z TNA 03-12. Už v roku 1999 mal červený náter aj medzi oknami. V roku 2004 ho nahradila ostravská Karosa.
Takže zase sme pokročili. ☺
kvorka
Lebo teraz Juh I nemá interval ani 20 min v niektorú dennú dobu (cez víkend ráno a večer vďaka neprekladu spojov nemá ani 30 min, hoci má liku 5 a 11).
Nepochopil som tomu zrušeniu spoja linky 22 zo stanice na Juh - veĎ to tvorí dieru v pravidelnom intervale - ak si pamätám, mesto chcelo interval a potom ho takto nezmyselne ničí? Naviac, ani linka 11,23 či 28 vtedy nejde na Juh. Takýmto spôsobom sa vaic ľudí do MHD nepritiahne, skôr opačne.
Je tu 5 kĺbových vozidiel - nasadil by som ich na najplnšie spoje ráno a potom nechal celý deň na hlavnom prepravnom prúde Juh - stanica - Sihoť a Zámostie - Juh. Dostal som kacírsky nápad:
- zrušiť linku 1 úplne, namiesto nej potiahnuť do Kubry linku 17 a zabezpečiť dokonalý preklad s linkou 11 (aj v sobotu a nedeľu) - ušetria sa spoje oproti terajšiemu počtu na L1+11
- dokonale preložiť linku 8 s linkou 22, dať na ne kĺbové vozidlá a nech jazdia 15/20/20 - ušetrí sa oproti terajšej kapacite L8 + 22, ale zároveň nebude oslabenie cítiť v dôsledku väčších vozidiel a predĺženej trase linky 22. Tu vidím možnosť najväčšej úspory km v rámci škrtania čohokoľvek v našej MHD