Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Je to celkom fajn, tá L22 sa mi pozdáva veru. A L17 pokojne viac spojov po Trens a hlavne nech nejdú 5 minút po sebe. ?
Reply on: kvorka #6976:
Moj navrh:
V prvom rade zaviest co najnizsiu cenu prestupneho listka.
1-bez zmeny
2-zrusit vecerne spoje, t.j. 20.02a, 20.30x, 20.37a, 21.02a, 21.07x, 21.25x, 21.35a, 22.07x, najmä ten posledny je uplne zbytocny, pretoze z Biskupic nikto nechodi a z ostatnej casti trasy idu na Sihot linky 6, 8, 18, 21, 24 co je obrovsky luxus v jednom case tolko spojov
3-bez zmeny
4-ako hovoris kvorka, ranny spoj dat pod L28 a poobedny pod L2
5-pridat vecerny spoj napr. o 21:22x ako navoz pripadnych ludi na nocnu (AUO?) namiesto L6 a robil by to bus stiahnuty z dvojky ktory robi aj tak prejazd na tu dvojku z pätky a potom naspät na pätku co su zbytocne kilometre
6-zrusit vecerne spoje 21.10x, 22.10x (zabezpeceny by bol prestup z L5 na Sihotarsky smer)
7-bez zmeny
8-bez zmeny
9-bez zmeny
10-bez zmeny
11-uprava casov na linke medzi zastavkami lebo momentalne je to tak ze v smere Juhu bus po stanicu nestiha ani cez vikend nieze to v spicke a smerom z kubrice ma najprv casu casu, musi vystavat po zastavkach a za gymplom uz nestiha ist nacas ani keby co robil
13-zrusit zachadzky do Kubrej/k Bille(prestup)
15-bez zmeny
16-zrusit uplne(L3,9 potom prestup smer Sihot)
17-mierna uprava casov aby bol lepsi preklad s linkami na Juh I., vedel by som dat presny navrh
18-zrusit vecerne spoje 20.15a, 20.45ax, 21.15x, 21.45x, 22.15x, pocas pracovnych dni zabezpecit preklad na Sihoti aj na Juhu I., tiez viem predlozit presny navrh
19-zrusit uplne(nahrada L3,9)
20-zrusit uplne(nahrada L2+prestup)
21-bez zmeny
22-bez zmeny
23-zrusit spoje 20.05x(ide 5 min po L1), 20.30x(ide 9 min po L28, uplne zbytocny a ludia z vlaku ho aj tak nestihaju) a namiesto toho dat voz #44 o 19.40x zo stanice, kde by pomohol L11 ktora berie vsetkych ludi z vlakov ktore pridu po pol na stanicu
24-namiesto cez mesto ju dat po Elektricnej co by usetrilo cas, kilometre, aj nervy vodicov a ludi
25-bez zmeny
28-bez zmeny
50-zrusit zachadzku za mosty, prip. spravit okruh ako uz dlhsie navrhujem Juh-Inovecka-Zimak-(po Zilinskej)Radegast-Max-stanica-Inovecka-Juh
Cez vikend zrusit ranajsie 3 hotovosti ktore maju traja vodici v jednom case a nielen vdaka tomu by som vedel tak spravit vzory aby uplne odpadla jedna celodenka+z jednej delenej spravit len celodenku
Blíži sa nám čas, keď nastanú sľubované a proklamované zmeny v našej MHD, tak pridám nejaký názor na to, čo by bolo vhodné zohľadniť. Uvidíme, aký bude výsledok.

Linkové vedenie:
1 trasa bez zmeny, interval 30/60/60, preklad s linkou 22
2 zrušiť
3 trasa bez zachádzky do Záblatia, z Hanzlíkovskej na Zlatovskú, preklad s linkou 5/15, interval 60/120/120
4 zrušiť, v prípade potreby ako náhradu predĺžiť jeden spoj linky 28 po Kubranskú ZŠ (doteraz vykonávaný prejazdom vozidla z linky 23)
5 trasa bez zmeny, interval 30/60/60
6 trasa Sihoť - žst - Old Herold - Kara - SAD - Záblatie/AUO 30/60/90
7 bez zmeny, účelové spoje
8 trasa po Električnej, 30/60/-, náhrada linka 22*
9 zrušiť, náhrada linka 3
10 Opatová - Sihoť - žst - nemocnica - Karpatská - Nozdrkovce 60/120/120, preklad s linkou 24
11 bez zmeny
13 zrušiť, náhrada linka 3,6
15 bez zmeny 30/60/-
16 bez zmeny, účelové spoje
17 presmerovať ako linku 11, po stanicu (TRENS) 60/60/-
18 bez zmeny 60/60/60
19 účelové spoje, bez zemny, zvážiť obsluhu aj Juh I
20 účelové spoje, bez zmeny
21 trasa Sihoť- žst - Biskupice 60/120/120
22 trasa Juh II - Soblahovská - žst - MAX - Billa - Sihoť, 30/30/30, preklad s linkou 1
23 bez zmeny
24 bez zmeny, posilniť na úkor nevyťažených spojov pôvodnej linky 2 (10)
25 bez zmeny
28 bez zmeny, preklad s 23
50 nočák - trasa bez zachádzky za mosty, alebo len na konci trasy, CP bez zmeny
* úbytok na linke 8 znamená zrušenie spoja v celej jeho trase, zatiaľ čo na linke 22 dochádza len k predĺženiu o úsek žst-Sihoť, čoho dôsledkom je úspora km
Linka 6 by obslúžila Kvetnú aj priemyselnú časť a Záblatie, čo by znamenalo malé zvýšenie km, ale ušetrené všetky km linky 13. U linky 3 by došlo k malému nárastu km o zrušené spoje linky 9, ale skrátenie o zachádzku do Záblatia.
Sihoť: 6,8,10,16,18,21,22,24,28 - oslabenie o zrušenú linku 2,4, úbytok spojov linky 8, predĺženie linky 22 - prepravná kapacita zachovaná, zlepšená dostupnosť
Juh I: 5,11,17,18,19,20 - zlepšená obslúžnosť o preklad 11/17, prípadne spoje linky 19
Juh II: oslabenie o zrušené spoje linky 8 a linku 21, avšak zlepšená obslužnosť v sedle, odstránené súbehy 1/8/22
Juh III: zlepšenie oblsužnosti o preklad, počet bez zmeny
Biskupice: zníženie obsluhy zrušením linky 2, presmerovanie linky 10 zlepší oblsužnosť, presmerovanie linky 21 ušetrí km, úspora v neefektívnych časoch
Opatová: nezmenená kapacita, miesto linky 21 premáva linka 10 cez centrum, zvýšená príťažlivosť MHD
Záblatie: zrušená zachádzka linky 3, oslabenie o linku 13 nahradené linkou 6 na sídlisko SIhoť, zvýšená príťažlivosť MHD, ušetrenie km
Orechové, Istebník: oslabenie o linku 9 kompenzované posilnením linky 3, ušetrené km, skrátenie cestovného času
Kubra: mierne zníženei prepravnej kapacity na linke 1, preklad s linkou 11
Nočná doprava: zefektívnenie spojov, zvýšenie príťažlivosti skrátením cestovného času vylúčením zachádzky za mosty v strede trasy
Reply on: kvorka #6974:
Aj mňa to napadlo ešte asi pred 6 rokmi, keď som sa ním viezol. Dokonca to s najväčšou pravdepodobnosťou bude. Super myšlienka, rád podiskutujem tiež.
Reply on: Tiny #6973:
niekde bude zrada, mne nejde ani v exploreri, ani v opere (ani v muzikali)

Inak chalani, chcem sa trochu diskusne vrátiť k Ikarusom. Náš voz TN-715AM (ex TNA-10-34) mal určite vymieňaný zadný článok. Pôvodne totiž jazdil na poslednej náprave s diskami totožnými s prednými kolesami (http://imhd.sk/tn/galeria-media/Vyhladavanie.html?&ghg=&ghv=6656#62439-TN-715AM-linka-22-Autobusova-stanica), neskôr však s trilexkami (http://imhd.sk/tn/galeria-media/Vyhladavanie.html?&ghg=&ghv=6656#78651-Ikarus-280-na-linke-1)

Keďže trilexáče boli staršie a vzácnejšie, je nelogické ich nasádzať za kruhové disky. Naviac vlečka aj z vnútra pôsobila, že je zjavne z iného vozidla. Podľa môjho názoru je z toho odkúpeného Ikarusu z Kladna #18 KDA-06-15 (http://www.ikarusy.net/foto/foto.php?id=10123&res=1). Podľa diskusie na k-reporte tento voz skončil na 100% v TN, ale v prevádzke sa nikdy neobjavil.
Reply on: Mike #6970:
ja mam operu a ide mi to krasne
Taká otázočka, tú krajskú multiCARD TSK, môže vlastniť ktokoľvek? Teda aj keď nebývam-trvalý pobyt v Trenčianskom kraji? Zabudol som sa na toto opýtať v predajnom mieste SADPD.
Reply on: milan001 #6969:
aj v opere to blbne.
Reply on: milan001 #6968:
mám explorer, lebo na mozille mi to ide ?
Mám problém: keď kliknem na mapy MHD a dám staršie, nič nezobrazí. Akoby sa tam nič nenachádzalo. To isté aj v iných sekciách (LM). Poprosím adminov, ak by s tým mohli niečo urobiť.
Reply on: draxter #6966:
Tiež by som privítal zábery kĺbov na rannom páre spojov linky 24 a 25.

Inak k téme optimalizácia: okrem samotného grafikonu (do toho, čo som nevidel, sa nejdem zatiaľ montovať) by som mal nejaké poznámky k možnej výprave: ak dôjde k tomu, že niektoré linky budú noasné (tipujem určite linky 1/22 a 😎, tak by som na nich spravil tzv. kĺbové poradia. Pretože niektoré prepravné prúdy sú stále dosť silné, ale ide o to, že občas si dnes spoje "kradnú" cestujúcich a potom je diera. Ak diera nebude, tak sa vo večerných hodinách možno dočkáme toho, ako to bolo v roku 2002, že kĺbový autobus na linkách 1,5,8,18,22 mal svoje opodstatnenie. Spojenie Sihoť - Juh by malo byť pravidelné, bez hodinových dier.
Reply on: MinoSUN-55 #6965:
Ja osobne nemám, žiaľ nemám dlhodobejšie čas. Ale rád by som bol, ak by miestni pomohli. Nejaké prekvapenie do fotogalérie však už máme ...
Zdravím chalani. Chcel by som sa spýtať, či sú nejaké fotky kĺbových autobusov na linkách 24 a 25. ?
všetkým ďakujem o GRAFTONe som vedel ale zatial nie je nič v ponuke... takže sledujem
Reply on: irizar #6962:
Ku..a, tak ešte raz: http://www.grafton.sk/
Reply on: karosaB952e #6960:
Nábory do Osla, Lillestrømu a Bergenu robila táto agentúra: www.grafton.sk , ale momentálne sú pozastavené, pretože firmy, ktorým dohadzovali vodičom poprehrávali výberové konania, takže momentálne majú ľudí dosť. Grafton organizuje aj trojmesačné kurzy nórskeho jazyka a bez nórčiny ťa sem nezoberú. Podľa mňa je ale iba otázka času kým sa to rozbehne znovu, takže kontroluj pravidelne tú stránku a profesiu.
Reply on: karosaB952e #6960:
No nazdar... ? ,na skoleni bol taky kolega co to skusil,kontakt nemam ani na neho ani na tu agenturu,no na beton Ti poviem ze najskor sa musis naucit Norsky,ale to skolenie Ti oni daju...Skus sa obratit na nejakeho zajazdoveho vodica v Prahe alebo Blave...Vela stastia!
zdravím vas kolegovia. mam jednu otázku neviete mi poradiť agentúru ktorá sprostreduje práacu vodiča autobusu v Norsku, občas som zachytil ponuku na profesii a kariére ale už som to dávno nevidel. Nemá niekto kontakt, na koho sa obrátiť... ďakujem
Reply on: Juraj #6958:
Opravujem sa: ... s chalanmi Z fora...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.