Reply on: draxter #6231:
v dnešnom stave by sa ale projekt trolejbusovej trate plánoval po TN inak nie? Dnes by sa trolejovali trasy L1,5 a 8. Zatrolejovaním 1 a 5 by bola spravená aj L15, rovnako aj 11 po Kubru a 18. Pochybujem, že by sa oplatilo robiť do Biskupíc trať pri takom počte spojov ako má L2 a tiež by sa Juh III. netrolejoval medzi prvými, ale skôr medzi poslednými.P.S.: Aký má zmysel to, že linky na Sihoti premávajú v smere tam a späť odlišnými trasami cez Sihoť okrem L18 a 21?

00!!!-rozmyslaj i ked sa Ti uz zprazdninieva ?
kvorka
Otázka je, či by nemali uplatnenie aj u nás:
TN-NM-Stará Turá (pôvodne do roku 2006 jazdiaca Karosa C744 vždy natrieskaná, dnes 2x sólo).
TN-Nemľová-Hornsé Srnie v špičke
TN-DCA na vybraných kľúčových spojoch