Co sa tyka upravy casov jazdnych dob na linkach ja by som navrhoval tieto:
L2 - v smere Nozdrkovce->Sihot skratit aspon o minutku su tam dost velke rozostupy medzi zastavkami a zaroven by potom mala v oboch smeroch rovnako
- v opacnom smere cas celkovo ponechat len poupravovat medzi jednotlivymi zastavkami. Napr. medzi VUO a AS je 12 min.(medzi OA a AS 5min.!) zatial co medzi Hasicskou a gymplom 1min.
L5 - v smere VOD-EKO Juh na zaciatku trasy musi vodic ozaj ponahlat, naopak v zavere ma casu...Cize dorovnat to trochu
L10 - bolo by omnoho idealnejsie keby cez Noviny chodila v opacnom smere, hlavne kvoli tomu aby ked ide do mesta nesla v Biskupiciach z tej strany ako chodi L2 do Nozdrkoviec inak plati pre nu to co aj pre L2
L11 - z Juhu na stanicu za 15 min. este okolo Perly je realne len cez vikend aj to dost tazko. Ja by som jazdnu dobu tam navysil aspon o 2-3 min.
L18 - tyka sa to aj viacerych liniek v smere z Juhu na VUO medzi predposlednou a poslednou azstavkou 2 min., uplne zbytocne
L21 - v oboch smeroch staci 30 min.
L23 - skratenie jazdej doby v oboch smerch na 18, mozno aj len 16min. ako ma L17. momentalne je ten cas dost nadhodnoteny a vodici ak chcu ist nacas musia ist z konecnej neskor, vliect sa po meste 30km/h, alebo vystavat na zastavkach
L25 - mozno pridat v smere spät ale ako uz tu vodic tejto linky cez vikend napisal, stihaju to pohodovo
L28 - ponechat 28 min. avsak upravit casy medzi jednotlivymi zastavkami, presne to co draxter napisal skratit a naopak medzi legionarskou a nemocnicou 1 min. nadostacujuca, takze tam pridat.
L2 - v smere Nozdrkovce->Sihot skratit aspon o minutku su tam dost velke rozostupy medzi zastavkami a zaroven by potom mala v oboch smeroch rovnako
- v opacnom smere cas celkovo ponechat len poupravovat medzi jednotlivymi zastavkami. Napr. medzi VUO a AS je 12 min.(medzi OA a AS 5min.!) zatial co medzi Hasicskou a gymplom 1min.
L5 - v smere VOD-EKO Juh na zaciatku trasy musi vodic ozaj ponahlat, naopak v zavere ma casu...Cize dorovnat to trochu
L10 - bolo by omnoho idealnejsie keby cez Noviny chodila v opacnom smere, hlavne kvoli tomu aby ked ide do mesta nesla v Biskupiciach z tej strany ako chodi L2 do Nozdrkoviec inak plati pre nu to co aj pre L2
L11 - z Juhu na stanicu za 15 min. este okolo Perly je realne len cez vikend aj to dost tazko. Ja by som jazdnu dobu tam navysil aspon o 2-3 min.
L18 - tyka sa to aj viacerych liniek v smere z Juhu na VUO medzi predposlednou a poslednou azstavkou 2 min., uplne zbytocne
L21 - v oboch smeroch staci 30 min.
L23 - skratenie jazdej doby v oboch smerch na 18, mozno aj len 16min. ako ma L17. momentalne je ten cas dost nadhodnoteny a vodici ak chcu ist nacas musia ist z konecnej neskor, vliect sa po meste 30km/h, alebo vystavat na zastavkach
L25 - mozno pridat v smere spät ale ako uz tu vodic tejto linky cez vikend napisal, stihaju to pohodovo

L28 - ponechat 28 min. avsak upravit casy medzi jednotlivymi zastavkami, presne to co draxter napisal skratit a naopak medzi legionarskou a nemocnicou 1 min. nadostacujuca, takze tam pridat.

draxter
Dobry den, chcem poukazat na autobusy mestskej hromadnej dopravy. Je pre mna neunosne vidiet ako si vodici zdobia autobusy na ktorych jazdia. Je nepripustne, ze si ich dokonca aj zvonku polepia rôznymi nalepkami a vo vnutri ani nehovorim. Nikde vo svete ani pri najmensom toto neni mozne. Vyzera to strasne ako takto ozdobene autobusy. Kazdy ma vyzerat rovnako a nie ako autobusy na blizkom vychode. Da sa s tym nieco robit? Dakujem za odpoved.
Juraj Popluhár, generálny riaditeľ SAD Trenčín:
Nemôžem celkom s pisateľom emailu súhlasiť. Pred mesiacom a pol sme urobili vo firme špeciálnu kontrolu týchto vecí, vrátane rôznych zácloniek. Lebo je tiež pravda, že počas úpeku vodičom do kabíny "praží" a je tam ako v saune. Ďalej sme dali odstrániť vsetky veci, ktoré sú v rozpore so zákonom alebo obmedzujú bezpečný výhľad na vozovku. Polepenie zvonka sme povolili vo veci samolepky na zadnom čele, prosiacej ostatných účastníkov cestnej premávky, aby vodiča pustili zaradiť sa zo zastávky na vozovku. Čo sa týka ostatných detailov, nie som celkom presvedčený o nejakej „neprípustnosti“ alebo o tom, že „každý autobus má vyzerať rovnako“. Zákon hovorí o tom, že všetky vozidlá majú spĺňať technické podmienky prevádzky na pozemných komunikáciách. A toto naše vozidlá spĺňajú.
Juraj, súhlasím s Tebou, tento podnet je už ozaj sprostosť.