Reply on: Michal Mazánik #16081:
Za mňa trasa 11 v pôvodnej trase obslúžila Max i stanicu. Obyvatelia Kubrice a podstatnej časti Kubrej síce majú niekoľko spojov 16, čo je z núdze cnosť a nie systémová obsluha (ako raz povedal milan005, ak niečo vydá ako bonus, prečo to nedať, súhlasím) a nová trasa toto obchádza. Pritom okolie Maxu potvrdilo u linky 16 väčší magnet než Sihoť I, II (keďže 11 a 4 Sihoť III a IV už neobsluhuje). Takže logicky, čísla 11 boli dobré aj pred zmenou, cize dôvod presmerovania nebol. Bol len preto, že niekto chcel. Takže sa netreba čudovať, linka 11 bola nosnou linkou od vzniku, tu nešlo o účelové spoje ako bývalé linky 9,16,19 či 20. A preto ľudia chcú priame spojenie so stanicou i Maxom, ako ho vždy mali. A toto spojenie nebolo nikdy súce na zánik. To je celé. A že majú právo písať, nech píšu. Aspoň je jasné, že to nie je akcia jedného človeka a nevysumelo to ako sa občas stáva.
TomoSK
Dôležité sú najmä dva kľúčové momenty:
https://youtu.be/W3wdmJguOno?t=377 (4-minútový úsek)
https://youtu.be/W3wdmJguOno?t=632 (4-minútový úsek)
Ja sa nemôžem zbaviť dojmu, ale tu sa doslova reve zakaždým, keď sa niekde musí jazdiť po ceste, ktorá nemá parametre pristávacej dráhy. Keď si to porovnám s tým, že kadiaľ všade sa jazdí v ľubovoľnej okolitej krajine, tak je to až neuveriteľné. Hneď v prvý deň zácviku, úplne prvé kolo som chytil l. 4 cez Jána Derku (vrátane následného školského spoja s obojsmernou zachádzkou), a kolega zácvikár, mimoriadne príjemný a rozhľadený chlapík, vtedy trefne poznamenal: "keby si chalani vedeli predstaviť, po akých uličkách sa jazdí v Taliansku, Španielsku...".