Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Vladimír #15049:
Z hladiska bezpečnosti a ostatnych veci sa ani nedivim a povazujem to za logicke. Ako mala ist 4-ka povodne tu uz citam niekolkykrat ako odpoved a je to popravde alibisticka odpoved, v podstate zato mozu ludia, ktori nesuhlasili s prejazdom, namiesto toho aby sa to poriadne zapracovalo, ale novy koncept sa musel evidentne spustit čím skôr.
Google mapy mne ukazuju 7min, mapy.cz 8 minut od Obchodnej akademie po železnicnu stanicu. Áno verím že mladí ludia to bezproblemov zvládnu za 5-6 minút, ale nie všetci chodia ako Pribilinec 🙂, sú tu starší občania, menej mobilní, často sa cestuje s kufrom, dvomi, nedajboze nasneží a to už sme na 10+ minutach.
Reply on: Vladimír #15055:
A to čo chvíľa prestane fungovať starý most. 😛
Reply on: Vladimír #15044:
Čerstvý príklad dopravnej situácie - linka 3 s odchodom zo Záblatia o 16:01:
* z Istebníckej meškala 1 min
* od Old Heroldu meškala 13 min
* od Gymnázia meškala takmer 19 min
Reply on: dzio #15052:
Väčšina sa ho dobehnúť určite snaží. Ale určite nie za každú cenu. Na prvom mieste je bezpečnosť.

MHD jazdí v hustej cestnej premávke a bez akejkoľvek preferencie. Na prestup, pokiaľ nie je označený ako garantovaný, si treba vyhradiť aspoň 5 minút, v čase špičky aj viac.
Reply on: vlado54 #15051:
Išlo o individuálnu chybu, som si istý, že dopravca svojich zamestnancov upozorní.
Dobry den. Prosim vas preco ked bus ma meskanie 2-3min sa nesnazi dobehnut strateny cas? Potom ako ma clovek stihnut prestup napr k oc. max?M
Reply on: TomoSK #15050:
Len či bolo správne zaškolenie všetkých vodičov. Ja som sa tým autobusom neviezol, ale moja mama áno a nemám jej dôvod neveriť. Ale skúsim zistiť ktorý spoj to bol. Zrejme je to len individuálne nedorozumenie.
Reply on: vlado54 #15048:
Linka 1 stojí na zastávke Generála Svobodu len raz. Ak ide do mesta a na Sihoť, stojí na štandardnej nástupnej zastávke. Ak ide hore na Saratovskú, stojí na výstupnej zastávke, v ktorej je osadený dočasný označník s vylepenými cestovnými poriadkami.
Reply on: mikeska #15046:
Áno, nemá k nej každý blízko, ale momentálne je to jediné riešenie, ktoré existuje. Ako všetci vieme, pôvodne mala ísť tá 4-ka cez stred Kubrej, to ale narazilo na odpor občanov Kubrej a skončilo to tak ako skončilo.

Od Obchodnej akadémie na železničnú stanicu to nemôže byť 10-15 minút ani náhodou. Do vyhľadávačov sme nahadzovali 6 minút, a aj to s rešpektom k menej mobilným ľuďom, pretože tí rýchlejší to určite prejdú aj za kratší čas.
Reply on: Marek6283 #15035:
Treba preškolit vodičov. Dnes sa stala podobná vec že vodič čakal na výstupnej zástavke a nezastavil na nástupnej do mesta.
Reply on: mikeska #15046:
Ráno ide tých vlakov tým smerom celkom dosť zvolte si iný vlakový spoj.
Nie je to vlak ktorý by zabezpečoval základnú regionálnu obslužnosť.
Reply on: Vladimír #15033:
nie kazdy to ma blizko k tej zastavke, 15+ minut je uz dost, a to este ide len k Obchodnej akademii, odtail dalsich 10-15 minut peso, kufor. Zmena k horsiemu.
Reply on: Vladimír #15044:
Ešte k tomu narastaniu dopravy. Cestná doprava samozrejme priebežne narastá, to je fakt. Ale zároveň je tu aj ročný cyklus, kedy od septembra do decembra doprava rastie a v jarných mesiacoch zase klesá. Teraz prežívame najhoršie obdobie roka. Určite budú mesiace, kedy budú meškania menšie.
Reply on: Marek6283 #15037:
Za prvé dva dni sú pozorovania také, že väčšie meškania vznikajú v tzv. ultrašpičke (cca 7:30 - 8:30 a 14:00 - 16:30). Zvyšok dňa je relatívne pokojný.

Súhlasím s tým, že najväčšie meškania schytávajú 3/6/16. Dĺžka trasy a nadväznosť liniek generuje menšiu časť meškania - to by sa teoreticky dalo zmierniť "vatou" na Rybároch pri prechode medzi linkami. Najväčšie meškania však chytajú na Vlárskej a na starom moste pri jazde do mesta - čiže v podstate krátko pred koncom jazdy. A toto zatiaľ nemá riešenie. Toto by vznikalo aj vtedy, ak by tieto linky boli oddelené.
Reply on: MinoSUN-55 #15039:
Už som písal, že by pomohla zmena dopravného značenia, lebo bude to stále horšie a predsa odbočiť s klbakom nie je sranda.
Reply on: Marek6283 #15035:
Presne tak, opačne by to nemalo logiku.
Reply on: Helena4 #15034:
To snáď nie, musí zastaviť riadne pri oznacniku, a ten má jedine na "nástupnej" zastávke.
Reply on: MinoSUN-55 #15039:
Kĺbáky chodia aj na Saratovskú a v doobedných hodinách nebol indikovaný žiadny problém. Poobede, keď sa začnú autá vracať z mesta, už je to troch ťažšie, no nie kritické.
Reply on: Marek6283 #15037:
Áno, je mi to jasné. Najčastejšie boli práve na L3/16 ako je napísané. Mne to nevadí, s tým sa nič nedá spraviť, je to súčasť mestskej hromadnej dopravy.
Ozaj, chodia klbáky aj na Saratovskú? Nemajú problém sa zaradiť na gen. Svobodu?
Reply on: Marek6283 #15037:
Ja to tu vykrikujem už ako dlho. Správne. Kompetentným, čo ich vyváža služobné auto, alebo za inú odmenu sú radšej ticho a sklopia uši a zavrú oči. Hlavne, že sa o sto 6 budujú cyklotrasy , teraz od elektrární po železničný most. Inak som zvedavý, čo s touto stavbou spravia vody vystúpané z Váhu počas zvýšených prietokov. Kto to vlastne takto povolil? Veď ochranná hrádza je až za touto budúcou cyktotrasou. Ale ako inak . Plavárne bez vody, či iné jamy sú vzorom pre toto mesto. 😃 😇

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.