Reply on: milan005 #14620:
Toto ma zaujalo, tak som skúsil spraviť takú jednoduchú Excel tabuľku s odchodmi prvých vlakov z Trenčína a príchodmi posledných vlakov do Trenčína a skúsiť nájsť vhodné spojenia v súčasnom CP a v novom CP. Analyzoval som sobotu, kedže tú si načrtol vo svojom príspevku. Skúsil som to ako pre Gen. Svobodu, tak aj pre Saratovskú. Spojenia pre aktuálne CP som hľadal pomocou imhd.sk vyhľadávača spojenia, nový CP som sa hrabal v .pdf, takže mohol sa stať, že som nejaké spojenie prehliadol.V prípade Gen. Svobodu som ako zlepšenie bral, ak v novom CP stačilo ísť o viac ako 5 minút neskôr z Juhu a opačne.
V prípade Saratovskej som vzhľadom na ponuku spojov bral ako zlepšenie ak rozdiel bol viac ako 10 minút. V prípade, že bolo treba čakať na stanici viac ako 32 minút, tak som bral, že neexistuje spoj MHD k/od daného vlaku. Na prestup na stanici som bral aspoň 3 minúty, na Obchodnú akadémiu aspoň 5 - 6 minút. Meškania MHD a ani vlakov som nebral v úvahu, aj keď z vlastnej skúsenosti viem, ktorá vrstva vlakov je spolahlivejšia, ktorá naopak.
V prípade Gen. Svobodu mi prišlo, že došlo aj k jemnému zhoršeniu. 1ka o 21:12 a 22:12 zo Sihote má už skratenú jazdnú dobu, vďakačomu sú tieto spoje o minútu skôr na stanici. Vlaky prichádzajú 21:20 a 21:19, tak sa skrátil prestupný čas na nereálne 1 - 2 minúty. V predchádzajúcich hodinách to aspoň v prípade REXov vychádza na 3 minúty, v prípade Považanov sú to stále len 2 minúty. I keď treba povedať, že výhoda Považanu je, že stojí pri 2 nástupišti, REX až pri treťom.
Inak je to +/- podobne, len po novom bude treba ísť na vlaky okolo :20 L1 a na vlaky okolo :40 L8, dnes je to naopak.
Saratovská dostala jednoznačné zlepšenie nadväznosti na vlaky, najmä predĺžením premávky a uprataním ranných spojov.
Vysvetlívky:
zelená farba - zlepšenie
žltá farba - rovnaký stav
oranžová farba - zhoršenie
EDIT: Samozrejme som nahral naopak opisy snímkov. Prvá snímka je Gen. Svobodu, druhá Saratovská.
draxter