Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: ajjo #14493:
Radšej obavy vyvrátim už teraz. 🙂 Kompromis spočíva práve v tom, že sme nechceli na Sihoti spôsobiť výpadky spojov zo spoločného intervalu, takže linka 11 zostáva v celom rozsahu cez Sihoť. Zachovanie priameho spojenia je riešené doplnením nových spojov, nad rámec pôvodného návrhu. Ide o navýšenie výkonov, ale v pomere k celkovému objemu sa nejedná o veľký nárast. Naopak, v prípade úpravy trasy linky 4 mimo Ulicu Jána Derku došlo zasa k miernej úspore.

K posunu konkrétnych spojov podľa požiadaviek sme pristupovali len výnimočne, najmä v skorých ranných a neskorých večerných hodinách. V prípade, ak bol potrebný posun počas dňa, je posunutý celý takt, aby nedošlo k rozbitiu intervalu. Pri takýchto úpravách sme samozrejme brali na zreteľ aj preklady liniek na spoločných úsekoch.
Reply on: kvorka #14491:
Budú zverejnené v polovici augusta, ako uvádzame v článku. V týchto chvíľach sa s definitívnou podobou novej koncepcie oboznamuje dopravca.
Celkom sa obávam spojenia Kubrice a Maxu „vo vybraných častiach dňa”. To akože každý druhý cez Sihoť? Pardon, ale pri intervale 30/60/60 je to smiešne. Zároveň chápem, že k tomuto kroku autorov prinútil nátlak verejnosti. Rovnako aj posun konkrétnych spojov podľa požiadaviek, čo môže vytvárať ďalšie nepravidelnosti v spoločných intervaloch. A ŽST Zlatovce je za mňa dosť škoda. Dúfam, že moje obavy CP vyvráti 🙂
Reply on: Pablo #14490:
Úpravy sú za nami, bikarbóna v nás. Je to lepšie pre ľudí, o krôčik už zas! 😍 V deň pamiatky zosnulých, pochováme čo tu bolo. Nech to nové dobré je ako ženské lono-lebo to je ono❗ 😛
Reply on: Pablo #14490:
A konkrétne veci sú kde?
https://trencin.sk/aktuality/autobusy-mhd-zacnu-od-novembra-premavat-castejsie/

Od 1.11. začneme po novom, po dlhom období ticha konečne správa. Zmeny ktoré sú zhrnuté v odkaze vyššie, sú konečne to čo koncepcii chýbalo a hlavne kopu hurá nápadov bolo opravnených napr. Derkova a L7 cez nové Zlatovce. Myslím že sa elegantne a konečne s rozumom autori postavili k nespokojnosti verejnosti a ich požiadavkám, viď Kubrica. Som zvedavý aký bude nový CP, ktorý očakávam budúci týždeň. Verím, že hyper časy z cintorína juh na Mateja Bela za 1 minútu zmenili na reálny čas ktorý zahŕňa odbavenie cestujúcich, otvorenie zatvorenie dverí (16 sekund) a hlavne nekonečné odbočenie vľavo. Ako sme sa báli, že tvrdohlavý majstri nám tu spravia kamikadze, tak môžem konštatovať že po tejto správe zmäkli tým správnym smerom a myslím že zmena bude fajn. Pozor ale! Opäť dvíham varovný prst! Očakávam, že po blamáži s kampaňou o navýšení cien tu konečne príde násobne intenzívnejšia kampaň, ktorá bude na ľudí vyskakovať z ladničky ako vince, bude všade. Aby sa neopakovalo že väčšina cestujúcich ani len netušila o navýšení a hykali, hykaju ako somare. Držím palce, za necelé 3 mesiace ideme na vec...
Reply on: milan005 #14488:
Jaaaj, no áno, to je celkom dobré.
Reply on: kvorka #14487:
Že napr. včera bol záujem o smer DCA-TN v rozsahu jednej tretiny zo záujmu TN-DCA preto by som ho úplne nezatracoval
Reply on: milan005 #14486:
Tomu nerozumiem, ako to myslíš?
Reply on: Pablo #14483:
Pri vratnom spoji do Trenčína bolo cestujúcich jedna tretina z toho čo z Trenčína. To znovu svedčí o tom že spätný spoj nemá dramaticky menší význam proti tomu, čo z Trenčína vychádza, kvôli čomu sa tu neodpodstatnene už niekoľko krát nadávalo na SADku
Reply on: Pablo #14483:
Do Púchova za hotovosť vlakom bez zliav za 2€, smutné.
To isté MHD z Hasičskej k nemocnici.
Dosť nepomer.
Takisto aj v komforte v porovnaní s osobným vlakom a MHD busom.
Inak nevie niekto či sa bude robiť niečo s tým že keď už máme ceny ako v európskych velkomestách, autobusy prestanú v lete v zadnej časti kúriť?! Je to výrobná chyba alebo to tak má byť?
Reply on: Pablo #14483:
Takže si treba kúpiť do Teplej a vystupovať na rázcestí Kubrá či v Poštovej 🙂

Ale vážne, podľa tarify je jasné, že PAL v meste nesmie brať 2€, ale len a práve to, čo je uvedené jasne v tarifných pásmach a texte pod nimi.
Ako cenu za vyznamenanie z hasičskej o 00.05 smer dca do teplej z karty za 0.89e a hotovost do kubrej za 2e je gol 😂, vytazenost spoja zo stanice smer dca 6 pacientov
To označenie nočnej regionálnej linky je zjavne nedostatok dodávateľa systému, čiže navážanie sa do SAD TN vnímam trefu úplne vedľa! Naopak, prezentovaná snaha riešenia je viac než chvályhodná. A v danom čase ani nehovorím, že zo zastávky nejde NIČ iné hodiny, spoj smer DCA a smer BN idú z náprotivných zastávok, čiže ani tam nemôže vzniknúť omyl, dôjde autobus a nenastúpim preto, že má cieľ Trenčín? Však je to okružná linka a končí v TN.
Reply on: LUK #14480:
Bolo to tu už všetko nedávno rozobrané, treba čítať nižšie
Reply on: milan005 #14474:
v čom je váš HW a SW iný od toho v Považskej na MHD?
Reply on: milan005 #14478:
Ešte aj na zrušenú 309428 som zabudol
Reply on: kvorka #14477:
Ak dáš na R&G tabuľu trojčíslie, už sa ti tam nezmestí...nič 🙂
Je tlak na znižovanie počtu liniek, preto boli v uplynolom čase zrušené aj 309411, 414, 417, 424, 426, 434 a 437. Nemyslím preto že by bola vôľa schváliť vytvorenie ďalšej linky kvôli spoju jazdiacemu raz za týždeň.
A ak to dáš aj na novozriadenú linku tak to problém s cieľom na tabuli nevyrieši.
Jediné rozumné čo ma okrem tech. vyriešenia problému napadá je to, čo som opísal nižšie
Reply on: milan005 #14476:
A čo vytvoriť samostatnú linku a zverejniť aj posledné trojcisie ako to robí SAD LC
Reply on: kvorka #14475:
Cieľ ťahá automaticky z cestovného poriadku.
Ak chceš na tabuľu spustiť "servisný text" nesmieš v tom prípade spustiť žiadny spoj

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.