Reply on: Vladimír #14045:
Nemyslel som technicky problém, ale právny. Z toho čo som čítal sa zdroje nezhodujú, či je účtovanie poplatku za platbu kartou v rozpore so zákonom, a s ktorým. Ale banky sú jednoznačne proti tomu.Čiže cena pri platobnej karte ako pri dopravnej – výborne. Rovnaká cena ako v hotovosti – v poriadku, ale to nechceme. Samostatná sadzba pre platobné karty – problém.
Vladimír
Nemyslím si, že nová tarifa je komplikovaná. Naopak, považujem ju za jednoduchú a používateľsky ľahko pochopiteľnú.
Viazať platnosť JCL na jeden konkrétny spoj bez prestupu bez časového limitu, a súčasne na časový limit v prípade prestupu, mi pripadá ako zbytočná komplikácia pre pochopiteľnosť produktu cestujúcim a súčasne komplikácia na strane vyhodnocovania platnosti. V minulosti som sa sám s rovnakou myšlienkou zaoberal, ale zavrhol som ju. Možno by to malo nejaký zmysel, ak by bola časová platnosť pri prestupe kratšia. Našich 60 minút však pokrýva každý spoj (dlhší nemáme), preto pridávanie ďalšej podmienky nemá zmysel.
Nesúhlasím so systémom, kedy sa pri elektronickej platbe vyžaduje pípanie pri každom nástupe. Zdržuje to a obťažuje. Súčasný systém je vyhovujúci.
Registrácia platobnej karty na zľavnené cestovné sa mi zdá byť zbytočným zväzovaním cestujúceho. Áno, dnes musí zľavnený lístok pri platbe platobnou kartou vybrať manuálne (krok naviac), ale neberie mu to flexibilitu rozhodovať sa, kedy aký lístok kupuje. Plus neviem ako by to bolo s registráciou všelijakých jednorazovo generovaných platobných kariet, ktoré sú dnes v móde.
Nesúhlasím s tým, že apka je nevhodná na platbu. Konkrétne ja inak v Trenčíne ani neplatím. Za výhodu apky považujem, že si celý nákup (aktiváciu) vyriešim mimo vozidlo vopred a pri nástupe už nezdržujem dopravu.