Reply on: TomoSK #13422:
Zaujalo ma stanovisko, čo píšeš / nekritizujem, len som sa zamyslel / . Teda ak zmluva hovorí o počte vozidiel, nezohľadňuje počet cestujúcich? Viem, že tu teraz rozoberáte ,,kĺbaky,, , ale život po realizácii zmluvy /podpise/ ukazuje aj mierne nedostatky takejto zmluvy, či?
milan005
Nejdem to všetko rozpisovať ale aspoň v skratke.
Vozidlo z DCA pre ktoré ste to požadovali začína poobednú 13:18, má 6:10 jazdy (čo sa týka výkonu uvážiť aby bol do 90 hodín za 2 týždne).
Pričom v Trenčíne sú k dispozícií 2 vozidlá ktoré:
Jedno začína poobednú o 15:00, má 3:35 jazdy, službu možno hodnotiť ako nie náročnú, prestávka, jazda, dvojtýždenný FPČ sú v poriadku (o 1:57 menej ako vozidlo DCA).
Druhé začína poobednú o 15:03, má 5:38 jazdy, FPČ o 1:51 menší ako vozidlo DCA.
Ak by sa vyrazilo z Hasičskej o 23:35 bol by dodržaný zlom polnoci tam, kde sa láme aj linka. Sídlisko Pod Hájom - takže bez technických problémov.
V súčasnom nedostatku vodičov by pri službe DCA bol problém doslova ju obsadiť.
Pričom verziu dva obsadíš s ďaleko menšími problémami (áno, Bohužiaľ v súčasnosti je potrebné myslieť už aj na toto pretože to, že je všetko vypravené je už niekedy malý zázrak).
Zároveň ak by spoj vyrazil o 23:35 z Hasičskej, mohla by do neho nastúpiť policajná hliadka a na stanici prestúpiť na vozidlo SAD PD a na Hasičskej znovu vystúpiť.
Problémy na posledných spojoch DCA tu tiež nejdem rozpisovať takže takú možnosť tiež vnímam ako plus.
Ale samozrejme chápem aj vaše argumenty.