Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: theo #12919:
Tu rozhodne, či bude ID alebo nie. Ak nie, musí to zákonite obsluhovať MHD. A ak nemá bus MHD byť úplne na odpis,potom chápem,že treba PAL neumožniť zastavovať po trase. Preto dúfam,že PAL a MHD budú integrované na území mesta.
ad 19) obmedzenie PAL by som nezavádzal. Navrhovaný interval 60/120/120 je dosť slabý, aby mu PAL mohla reálne konkurovať. Podobnou konkurenciou je relatívna pešia dostupnosť zastávok na Zlatovskej, pri Slovliku a samozrejme žst Zlatovce.

Plus spojenie na stanicu so súčasným obmedzením PAL so zámerom vytvoriť prípoj pre vlaky je najmä cez víkendy realizovateľný len s odrezaním polovice cestujúcich. V párnu hodinu chodia rýchliky jedným smerom, v nepárnu hodinu druhým smerom. V novom GVD to komplikuje posilnenie víkendových spojov Bratislava - Trenčín na 60 minút interval v preklade s rýchlikmi BA-TN-IL-ZA a tieto ilavsko-žilinské rýchliky budú v približnom preklade s expresmi BA-KE.
Reply on: draxter #12913:
tak trochu rozvediem návrh kolegu:
1: treba prehodiť konečné, lebo kĺbová linka by mala takto po celej trase rovnomerné zaťaženie, čo pri koncovke do Kubrej nebýva. Interval 20/30/60. Zastávky Sihoť III a IV sú naviac priamo pod nosom panelových 8-podlažných domov na rozdiel od Kubrá, ZŠ a námestie, ktoré sú pri rodinných domoch. Nasadenie kĺbových vozidiel.
2: zrušená, náhrada linka 10
3: nová nosná linka pre Istebník, Vinohrady a Zlatovce. Presun na Juh I pre zlepšenie obslužnosti sídliska. Vyriešené dve veci jednou cestou. Interval 20/30/60. Sólo vozidlá.
4: bez zmeny, možno zvážiť pridanie spojov Juh I - Sihoť IV a označovať ich ako 4S. Spoje z Opatovej idúce len na Sihoť vždy viesť ako nadväzujúce zo Sihote IV na inej linke.
5: zrušená, v dôsledku posilnenia linky 3
6: spoje stanica - priem.park označovať ako 6A. Inak bez zmeny, víkend 60 min celodenne.
7/17: bez zmeny, doplniť na pravidelný interval v dôsledku zrušenia linky 13, zvážiť viesť viac spojov cez nový most a zmeniť nasadenie kĺbových vozov.
8: bez zmeny, interval upraviť na pravidelných 15/30/30-60, nie 10-20...
10: vybrané spoje končia na otoči v Biskupiciach, netreba všetko do Nozdrkoviec, ale delenie na 2/12 bolo veľmi neprehľadné čo do intervalu a počtu spojov na Novinách bieda, ešte keď aj 21 sa zrušila.
11: posilniť vybrané časy, inak bez zmeny 30/60/60 a zvážiť nasadenie kĺbového vozidla na vybrané spoje
12: zrušená, viď pozn. k 2 a 10
13: zrušená, spoje do linky 7/17, resp. do 3
19: ak nebude integrovaná doprava, tak je potrebné aj spojenie na stanicu pre túto mestskú časť. Mesto teda nedá súhlas s tým, aby PAL stáli v tejto mestskej časti aby PAL nebrala cestujúcich tejto linke, a linka bude mať svoj potenciál, pričom obslúži aj Kvetnú, stanicu Zlatovce, nadviaže na Os vlaky a spojí s Maxom a priem. zónou Pod Sokolice. 60/120/120.
22: predĺženie trasy až Pod Sokolice, preklad s linkou 1
23: zrušená, spoje do linky 28 alebo 22.
24: bez zmeny, interval 60/30/30//30 medzi 09:00 a 19:00, inak 60 min
25: bez zmeny
28: pridané spoje z linky 23 na 30/60/60
50: cez týždeň návoz na Zemplín, pred víkendom a sviatkom či voľným dňom ako donedávna - 5 kolečiek.

Áno, výsledkom je posilnenie, a to najmä Juh I, Istebník, Zlatovce a Vinohrady. Čiastočne aj Noviny a Pod Sokolice. Premávka na Juhu III až do 22:00. Juh I v "x" 15 min, víkend 20 min.

Pozn.: linka 3 nadväzuje na zastávke nemocnica na linku 25
Reply on: milan005 #12916:
Prepisoval som to na mobile, podrobné trasy mám tiež, ale v rýchlosti:
6 cez Zlatovce ostáva
10 sú aj spoje len po Biskupice
19 len ak nebude dohoda s inetgráciou PAL
Dám viac cez víkend.
Reply on: draxter #12913:
L3 by bola výhodná pri spojoch do priem. parku že by si mohli prestúpiť cestujúci zo smerov Súča/Srnie pri Old Herolde.
L6 len do Záblatia a do Zlatoviec nie?
Prečo L7 a 17 smerovo otáčať?
L10 by bol problém zabezpečiť čo sa týka výpravy, spôsobila by veľa prejazdov na zabezpečenie bezp. prestávok vodičov - nemali by sa busy s akou linkou striedať ani na jednej spomedzi konečných.
L19 by mala malý potenciál.
MČ Západ sa mi zdá namiesto posilnenia oslabená.
Reply on: theo #12914:
Ja som dakedy uvažoval aj o linke Sihoť - Hasičská - Kvetná - Priem.park - Nový most - Juh (možno aj s obsluzenim Belej)
Reply on: draxter #12913:
Keďže už sú všetky autobusy nízkopodlažné, skôr by som vymyslel niečo ako 25 preniesť do 3 s garantovaným prestupom na Beckovskej na 24 (so stavebnými úpravami spočívajúcimi vo vybudovaní prístreškov a presune priechodov, prípadne zrušiť parkovisko pri Perle a vytvoriť jednu zastávku pre oba smery, aby nebolo potrebné pri prestupe prechádzať cez Legionársku).
Našiel som mail od jedného bývalého prispievatelia a navrhuje takéto linkové vedenie:
1 Sihoť IV - Pred poľom - ŽST - Legionárska - Inovecká - Juh II
3 Juh I - Dlhé hony - nemocnica - Istebník - Zlatovce - Záblatie (vybr.spoje priem.park)
4 Juh I - Inovecká - Legionárska - Rázusova - Sihoť IV - Opatová
6 Sihoť IV - Rázusova - ŽST - Zlatovská - Záblatie
7 Juh II - Soblahovská - Legionárska - Zlatovská - Nový most - Biskupice - Dlhé hony - Juh II
8 Juh II - Soblahovská - Legionárska - Rázusova - Hodzova - Sihoť IV
10 Nozdrkovce - noviny - nemocnica - Legionárska - Hodžova - Pred poľom - Kubrá
11 Juh I - Inovecká - Legionárska - ŽST - pred poľom - Kubrá - Kubrická
17 Juh II - Dlhé hony - Biskupice - Nový most - Zlatovská - Legionárska - Soblahovská - Juh II
19 Istebník - Zlatovce - Zlatovská - ŽST - pred poľom - Kubrá
22 Juh II - Inovecká - ŽST - TMM
24 Sihoť IV - Rázusova - ŽST - nemocnica - Belá
25 Juh II - Soblahovská - nemocnica - Belá
28 Sihoť IV - Rázusova - ŽST - Legionárska - Dlhé Hony - Juh III
50 Juh II - Soblahovská - Legionárska - ŽST - Rázusova - Sihoť IV - pred poľom - ŽST - Legionárska - Soblahovská - Juh II
Reply on: ajjo #12911:
Aha
Reply on: FifoSk #12910:
Nové označníky. Tabule by neboli na každej zastávke, iba na tých, čo sú uvedené v štandardoch😊
Ja mám takú otázku. Prečo je na každej zastávke diera do tvaru štvorca. Ja mám také tušenie že sa budú osádzať odjazdové tabule.
Reply on: TeBeCe #12908:
tak podľa značiek mal autobus STOP-ku a teda ak šiel zametač, asi sa nemal ani pohnúť....ale sú tam otázky napr. kade šiel vymetač (či nie po chodníkoch) a pod.
Reply on: Jacob #12907:
ak vezmeme situaciu na fotke, tak jeden by povedal, ze autobus sa iba malou rychlostou rozbiehal zo stopky a zametacik donho vpalil stovkou 😁 realnejsia bude ale asi ina moznost.
Reply on: dzio #12904:
Fú tak to, áno 😂 z mojej foto čo som našiel nevidno teda ako je poriadne rozbitý. 😞
A vie sa už aspoň kto je na vine tej nehody?
Reply on: Jacob #12902:
Tu je to lepsie vidiet
Reply on: Jacob #12902:
Moc mierne to neni teda 😂
Reply on: Jacob #12902:
Chudák...😢 To bol zrovna môj obľúbený autobus.
Tak a je to tu... prvá nehoda (asi). Našiel som túto foto dnes na Facebooku, detaily ako a presne čo sa stalo nie sú síce známe, ale ak dobre vidím tak autobus má mierne ťuknutý predok.
Reply on: PtrkHrnk #12899:
V TN sa našťastie nikto nikdy nevydal cestou úplnej dementnej revolúcie, preto sa čísla dávali vždy veľmi uvážlivo:
https://imhd.sk/tn/doc/sk/10082/V%C3%BDvoj-liniek-mestskej-hromadnej-dopravy-v-Tren%C4%8D%C3%ADne

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.