ad 19) obmedzenie PAL by som nezavádzal. Navrhovaný interval 60/120/120 je dosť slabý, aby mu PAL mohla reálne konkurovať. Podobnou konkurenciou je relatívna pešia dostupnosť zastávok na Zlatovskej, pri Slovliku a samozrejme žst Zlatovce.
Plus spojenie na stanicu so súčasným obmedzením PAL so zámerom vytvoriť prípoj pre vlaky je najmä cez víkendy realizovateľný len s odrezaním polovice cestujúcich. V párnu hodinu chodia rýchliky jedným smerom, v nepárnu hodinu druhým smerom. V novom GVD to komplikuje posilnenie víkendových spojov Bratislava - Trenčín na 60 minút interval v preklade s rýchlikmi BA-TN-IL-ZA a tieto ilavsko-žilinské rýchliky budú v približnom preklade s expresmi BA-KE.
Plus spojenie na stanicu so súčasným obmedzením PAL so zámerom vytvoriť prípoj pre vlaky je najmä cez víkendy realizovateľný len s odrezaním polovice cestujúcich. V párnu hodinu chodia rýchliky jedným smerom, v nepárnu hodinu druhým smerom. V novom GVD to komplikuje posilnenie víkendových spojov Bratislava - Trenčín na 60 minút interval v preklade s rýchlikmi BA-TN-IL-ZA a tieto ilavsko-žilinské rýchliky budú v približnom preklade s expresmi BA-KE.
draxter
1: treba prehodiť konečné, lebo kĺbová linka by mala takto po celej trase rovnomerné zaťaženie, čo pri koncovke do Kubrej nebýva. Interval 20/30/60. Zastávky Sihoť III a IV sú naviac priamo pod nosom panelových 8-podlažných domov na rozdiel od Kubrá, ZŠ a námestie, ktoré sú pri rodinných domoch. Nasadenie kĺbových vozidiel.
2: zrušená, náhrada linka 10
3: nová nosná linka pre Istebník, Vinohrady a Zlatovce. Presun na Juh I pre zlepšenie obslužnosti sídliska. Vyriešené dve veci jednou cestou. Interval 20/30/60. Sólo vozidlá.
4: bez zmeny, možno zvážiť pridanie spojov Juh I - Sihoť IV a označovať ich ako 4S. Spoje z Opatovej idúce len na Sihoť vždy viesť ako nadväzujúce zo Sihote IV na inej linke.
5: zrušená, v dôsledku posilnenia linky 3
6: spoje stanica - priem.park označovať ako 6A. Inak bez zmeny, víkend 60 min celodenne.
7/17: bez zmeny, doplniť na pravidelný interval v dôsledku zrušenia linky 13, zvážiť viesť viac spojov cez nový most a zmeniť nasadenie kĺbových vozov.
8: bez zmeny, interval upraviť na pravidelných 15/30/30-60, nie 10-20...
10: vybrané spoje končia na otoči v Biskupiciach, netreba všetko do Nozdrkoviec, ale delenie na 2/12 bolo veľmi neprehľadné čo do intervalu a počtu spojov na Novinách bieda, ešte keď aj 21 sa zrušila.
11: posilniť vybrané časy, inak bez zmeny 30/60/60 a zvážiť nasadenie kĺbového vozidla na vybrané spoje
12: zrušená, viď pozn. k 2 a 10
13: zrušená, spoje do linky 7/17, resp. do 3
19: ak nebude integrovaná doprava, tak je potrebné aj spojenie na stanicu pre túto mestskú časť. Mesto teda nedá súhlas s tým, aby PAL stáli v tejto mestskej časti aby PAL nebrala cestujúcich tejto linke, a linka bude mať svoj potenciál, pričom obslúži aj Kvetnú, stanicu Zlatovce, nadviaže na Os vlaky a spojí s Maxom a priem. zónou Pod Sokolice. 60/120/120.
22: predĺženie trasy až Pod Sokolice, preklad s linkou 1
23: zrušená, spoje do linky 28 alebo 22.
24: bez zmeny, interval 60/30/30//30 medzi 09:00 a 19:00, inak 60 min
25: bez zmeny
28: pridané spoje z linky 23 na 30/60/60
50: cez týždeň návoz na Zemplín, pred víkendom a sviatkom či voľným dňom ako donedávna - 5 kolečiek.
Áno, výsledkom je posilnenie, a to najmä Juh I, Istebník, Zlatovce a Vinohrady. Čiastočne aj Noviny a Pod Sokolice. Premávka na Juhu III až do 22:00. Juh I v "x" 15 min, víkend 20 min.
Pozn.: linka 3 nadväzuje na zastávke nemocnica na linku 25