Reply on: Michal Mazánik #12007:
problém je, že nemá čo jazdiť: B952 sú okrem "generálkovaných" na hrane, veď furt ich vidno na STK-čkách, B961 v lete nejazdia (ale je tu výhovorka o plyne na Štefáničke), takže okrem NP/LE vozov jazdí modrák 954 ako stálica.Pritom by to chcelo #61 ako 100% NP voz nasadiť denne! Argument o počte cestujúcich je scestný, nie že by sme ukázali, že to sledujeme a v rámci možností kĺbak vypravíme, keďže ho (dokonca 5ks) máme, ale nie...
Pritom Štefánička sa týka akurát linky 1, takže kĺbak #61 by odjazdil 8,24 (25) ráno a potom by mohol vystriedať spoje na linke 7/17 (napr. taký 15:30 na linke 7), 24 a 8 a bolo by! Ale keď nie je vôľa?
Jacob
Mňa by len tak zaujímalo, keď nepomáha takto napísať im priamo, že proste reálne kapacita je naplnená a treba posilnenie, harmoniku nasadiť, a oni odpíšu, že proste je to v poriadku, tak prečo aj vodiča nenapadne to posunúť vyššie. Podľa môjho názoru by viac verili teda už keď tak vodičovi, čo jazdí na tej linke a tom spoji, reálne vidí, že proste ten autobus je preplnený, tak nejako by sa to možno pohlo.
Áno, som si vedomý, že vodič toto nemá na starosti, jeho to nemusí zaujímať, ale ako vodič by tiež mohol to trošku poriešiť, reálne taký preplnený autobus s hľadiska bezpečnosti nie je zrovna dobrá vec, keď pri prudkom zabrzdení je možnosť úrazu.
A už len kvôli komfortu by to chcelo riešiť, jednoduché je sedieť na riti a napísať, že to je v pohode, aby nemuseli riešiť prípadné nasadenie harmoniky, čo sa im nejako nechce. Určite sa dá v prípade školského roku odpustiť si nejakú tú harmoniku na linke č. 1, niekedy na tejto linke chodia harmoniky poloprázdne a tam kde ich treba tam nechodia