Reply on: Michal Mazánik #12007:
problém je, že nemá čo jazdiť: B952 sú okrem "generálkovaných" na hrane, veď furt ich vidno na STK-čkách, B961 v lete nejazdia (ale je tu výhovorka o plyne na Štefáničke), takže okrem NP/LE vozov jazdí modrák 954 ako stálica.Pritom by to chcelo #61 ako 100% NP voz nasadiť denne! Argument o počte cestujúcich je scestný, nie že by sme ukázali, že to sledujeme a v rámci možností kĺbak vypravíme, keďže ho (dokonca 5ks) máme, ale nie...
Pritom Štefánička sa týka akurát linky 1, takže kĺbak #61 by odjazdil 8,24 (25) ráno a potom by mohol vystriedať spoje na linke 7/17 (napr. taký 15:30 na linke 7), 24 a 8 a bolo by! Ale keď nie je vôľa?
Jacob
Že dostačujúce to určite, síce sám som sa neviezol ráno linkou č. 24, ale určite viem aká musí byť preplnená, však nech si ten kto toto napísal, vyskúša či je nasadené vozidlo dostačujúce, áno odvezie sa, ale nasáčkovaný ako sardinka, a jedine asi ak vystúpi v OC Laugaricio, inde asi nehrozí keď bude niekde pri okne autobusu oproti dverám, to nevystúpi.
Inak hlavne, že sa môžu vyhovoriť na rekonštrukciu plynovodu na ul. gen. M.R. Štefánika, to je sprostosť, budúci rok potom čo povedia? A keď je toto len jeden z dôvodov rád by som vedel tie ďalšie vymyslené nezmysly, že prečo nejazdia.
Voziť sa Trenčianskou MHD, keď nie je záujem niečo zlepšiť, nie, ďakujem! Radšej využijem svoje auto, ktoré ma odvezie tam kam ja chcem, a vtedy kedy ja chcem, to, že treba pri aute platiť, parkovné, PZP, PHM, opravy, STK/EK radšej si stovky eur priplatím ako jazdiť síce lacno, ale s tým, že strácam zbytočne čas, a tiež aby som sa ponáhľal na autobus, ktorý ak zmeškám tak ďalší ide o hodinu, to nie.
Realita je taká, že po veľkých zmenách v roku 2016, sa nič veľké neudialo, absolútne nič, zmeny v časoch spojov boli posunuté o pár minút, žiadne nové spoje, linky, žiadna obnova vozového parku, no proste nič, nezáujem, MHD sa tu proste nerobí pre ľudí, ale zjavne pre zisk.