Reply on: Michal Mazánik #12007:
problém je, že nemá čo jazdiť: B952 sú okrem "generálkovaných" na hrane, veď furt ich vidno na STK-čkách, B961 v lete nejazdia (ale je tu výhovorka o plyne na Štefáničke), takže okrem NP/LE vozov jazdí modrák 954 ako stálica.Pritom by to chcelo #61 ako 100% NP voz nasadiť denne! Argument o počte cestujúcich je scestný, nie že by sme ukázali, že to sledujeme a v rámci možností kĺbak vypravíme, keďže ho (dokonca 5ks) máme, ale nie...
Pritom Štefánička sa týka akurát linky 1, takže kĺbak #61 by odjazdil 8,24 (25) ráno a potom by mohol vystriedať spoje na linke 7/17 (napr. taký 15:30 na linke 7), 24 a 8 a bolo by! Ale keď nie je vôľa?
syko
V terajšom zamestnaní by som možno auto využil, keďže pre smenu 5:30/17:30 toho moc nechodí, najmä cez víkendy, ale pešibusom to dám za 25 minút, autobusom za cca 15-25 a autom za 10 (všetky tri spôsoby rátané od dverí k dverám; pri buse zohľadnená skutočná potreba čakania).
Lenže to je rovnako blbý argument, ako ten môj turistický predtým, či ten prvotný z klávesnice imhd68. Každý bývame inde, zrejme máme aj inde pracovisko, robím niečo iné v rámci zamestnania, možno máme iné po-pracovné aktivity (keď mám dennú nevybavím nič - pred alebo po konci smeny sú úrady, lekári, škôlky, školy zatvorené; pred nočnou alebo počas voľna v pracovný deň mám dosť času na otočku si niečo vybaviť hoc aj v Bratislave za využitia mhdtn+vlak+mhdna+vlak+mhdtn).
Ako som napísal, priestor na zlepšenie je a to poriadny - možno je problém v tom, že vo verejnej doprave som za tie roky videl len dvoch poslancov (tu vyskytujúceho sa Ščepka a ešte jedného nemenovaného), možno je problém v tom, že na komisii dopravy si chcú hladkať egá navýšením počtu cestujúcich nezmyselným rozširovaním okruhu osôb na bezplatnú dopravu, alebo jednoducho to, že Rybníček autobusom nejazdí (povedal to na nejakom zasadnutí už dosť dávno)...