Reply on: draxter #11450:
Podstatný je ten priemerný vek... môžeme sa inšpirovať u organizátorov dopravy, ktorí majú nastarosti individuálnych dopravcov.
Tieto starenky uz dosluhuju...
Inak co sa vybavy tyka,jednoznacne chladnicka pre vodica,kamery dopredu a dozadu.....usb a wifi na tu chvilu ozaj netreba,ak klima tak urcite dopytove tlacidla ,signalizacia NEVYSTUPOVAT co nase doterajsie Crosswaye nemaju! ... a viac STOP tlacidiel lebo v tychto co mame je ich poriedko oproti B952e veru...
draxter
Obnova by mala byť systematická: každý rok 2-3 vozy a nie ako teraz, že sa kúpilo 5-6-5 vozov a potom 6 rokov nič, to je amaterizmus, lebo zase sa tie vozy budú vyraďovať približne naraz a zase bude treba skokovo obnovovať vozový park.
Takže jednoznačne miesto 952 postupne komplet NP vozy, pričom ideálne by to bolo takto:
- každý rok 2 nové sólo vozidlá
- každý druhý rok ešte jedno sólo vozidlo
- každý tretí rok jedno kĺbové vozidlo
Pri počte 41 vozov (stačilo by 40, ako po zmene CP v roku 2016, keby sa to potom zase nenechalo "samospádom" a to ušetrené vozidlo je zase nazad), by to znamenalo, že za 12 rokov je obnovených 80% vozového parku.