Tiež si myslím, že v podmienkach MHD treba nízkopodlažný autobus, nie LE (tam si viem predstaviť využitie inde skôr na nejakých prímestských linkách alebo mestských linkách do okrajových častí s malou frekvenciou cestujúcich).
U nás v B. Bystrici pribudli nové kĺbové dieselové Urbanwaye v decembri 2017 a z pohľadu cestujúceho si myslím, že sú to dobré autobusy. Aj z prevádzkového hľadiska sa ukazujú ako spoľahlivé, čo sa o starších Citelisoch na CNG nedalo povedať (i keď nie je voz ako voz).
Môj názor je, že pre Trenčín by bol vhodnejší Urbanway než Crossway LE.
U nás v B. Bystrici pribudli nové kĺbové dieselové Urbanwaye v decembri 2017 a z pohľadu cestujúceho si myslím, že sú to dobré autobusy. Aj z prevádzkového hľadiska sa ukazujú ako spoľahlivé, čo sa o starších Citelisoch na CNG nedalo povedať (i keď nie je voz ako voz).
Môj názor je, že pre Trenčín by bol vhodnejší Urbanway než Crossway LE.
draxter
1. lepšie LE ako B952, niet pochýb
2. crossy sú fajn vozy, ale NP je do mesta vhodnejší
3. NP Urbanway v BB (kĺbová verzia) vyzerá veľmi dobre, tak verím že i krátka by bola super oproti tomu, čo tu je teraz.
4. jeden "cengáč" by bol pre TN tragikomédia na znižovanie emisií, to by sa muselo kúpiť aspoň 10.
5. obnovu vozového parku treba systematicky, pretože doteraz to bolo v pomerne veľkých počtoch a nárazovo. Odporúčam pozrieť článok na túto tému na hlavnej stránke v kategórii "Neprehliadnite".?