Obavam sa ze do dalsieho vyberoveho konania sa nik hrnut nebude,ved kupit tolko autobusov....kde ich parkovat?-kde servisovat?-umyvat,tankovat by sa este dalo,pneuservis,starat sa o vsetko suvisiace okolo vodicov ako je skolenie BP,a ine skolenia plus ine veci....a co ak sucasna firma uz nebude mat zaujem pokracovat? To len tak okrajovo premyslam....bude mesto vobec schopne nejak z tohto solidne vykluckovat? Toto nie je firmicka na kosenie a udrzbu zelene....caka nas nepoznane a bude to zaujimave ,ale pre nas co tu jazdime to bude asi aj napinave a nie lahke....Nepoznam tuto problematiku v inych mestach,no privitam ich skusenosti...;)
Plus začiatkom roka sa vyradili už dlhšie odstavené 2ks B952E, čiže suma sumárum vyradilo sa už 5ks Karos zakúpených v r. 2006, žiaľ kĺbové zatiaľ bez náhrady. Nešťastný je ale reálny fakt, že sa nakupujú v PB nie príliš kvalitné autobusy (Urbanway) s drahým servisom, drahými náhradnými dielmi s dlhou čakacou dobou a tie vozy, keďže sú dosť nepodarky, tak majú nenormálne problémy s elektrikou. Pomaly niet dňa, kedy by niektorý z Urbanwayov nebol odstavený na dielni pre poruchu. Môžeme byť vďační za Karosy, ktoré nám ostali, pretože bez nich by nám nemalo čo robiť zálohy. Aj keď už majú 12 rokov, stále sú to posledné kvalitné autobusy...
Jacob
Tak isto ako pribúdajú cestujúci v prímestskej doprave takisto ako v MHD, a už by to chcelo myslieť čo a ako, pomaličky B952 odídu a zaujímalo by ma čo bude SAD-ka robiť, lebo tieto autobusy aj na to, že ich je menej ako Crosswayov LE tak jazdia najviac, a chcem vidieť čo budú robiť po vyradení týchto autobusov (B952).
Keď kupovali tých 30 autobusov mohli aspoň 4-5 mestských kúpiť, aj to by bol prínos, alebo čo bola druhá várka tie 4 autobusy (2 NP a dva obyčajné) tak mohli byť radšej všetky MHD.