Ešte k Terminálu. Moja najväčšia kritika tohto projektu bola v logickom usporiadaní žel. stanice, prímestskej dopravy a MHD. Vzdialenosti, ktoré by človek absolvoval, ak by prestupoval z MHD na vlak/PAL. V tomto trojuholníku by musel prechádzať cez nákupné centrum v nie malých vzdialenostiach (ak je treba stihnúť prestup, každá minúta sa počíta). O večernom/nočnom režime (nákupné centrum zatvorené) nehovoriac. Tam tie vzdialenosti boli ešte väčšie. Z môjho pohľadu to popieralo logiku integrovanej dopravy. Z tohto pohľadu aktuálne riešenie zo 40-tich rokov je lepšie minimálne v spojitosti MHD a žel. dopravy. Pekným príkladom je aj terminál v Břeclavi, kde aplikovali aj princíp hrana-hrana. Megalománia, zásah do parku, dopravné riziká tohto riešenia sú tiež na zváženie. Dodnes ma zaráža, kde pri stretnutí vedenia, poslancov a majiteľa SIRS-u mi nevedel hl. architekt povedať, aké vzdialenosti a časy absolvuje človek pri prestupe na jednotlivé druhy dopravy. Teda ak vystúpim z MHD, akú vzdialenosť musím absolvovať na napr. vlak. Táto vec bola pre nich sekundárnou. Pobúreniu pána primátora pri otázke simulácie dopravného zaťaženia po výstavbe Terminálu (rozumej nákupnému centra) dodnes nerozumiem.
draxter
všade historické fotky SAD LC, aj na informáciách: http://www.sadlc.sk/public/index.php?option=com_content&task=view&id=174&Itemid=365
nástupištia (bezbaroérové prepojednie vybudovné, ale kasseláky nie sú): http://www.sadlc.sk/public/index.php?option=com_content&task=view&id=174&Itemid=365
aj WC na úrovni 21.storočia (PS: kde vôbec v TN hajzle sú?):
http://www.sadlc.sk/public/index.php?option=com_content&task=view&id=174&Itemid=365
okolie stanice na neporovnanie s TN: http://www.sadlc.sk/public/index.php?option=com_content&task=view&id=174&Itemid=365
Mne by to v TN naozaj, ale naozaj stačilo. Keď vidím ako to je v BB spravené a čo sa tam naviac ešte deje, tak je čo závidieť LC i RS.