Reply on: Marek6283 #10453:
Tiež súhlasím, načo sú zastávky na znamenie, a keby aj mali byť tak nech ich aspoň logicky rozmiestnia, pretože napríklad zastávka Ľudovíta Stárka nie je na znamenie čo mi vždy prišlo ako blbosť, že nie je, pretože aj tak tam poriadne nikto nenastupuje a keď aj vystupuje tak iba 2 ľudia maximálne čo vídavam. Čo ma ešte napadá aj taká zastávka Záblatie, cintorín ktorá síce asi nie je ani moc využívaná čo viem iba 7 spojov linky 7, by mohla byť na znamenie, aj keď táto zastávka keď chodím niekedy ráno linkou 7 o 6:24 z Dlhých Honov tak na tejto zastávke nikto nikdy nenastupuje a vystupuje možno max 1-2 ľudia a to nie vždy, ale zase pri tejto zastávke platí, že je pomerne teda zbytočná ak tam chodí autobus iba 7 krát za deň a to úplne v nanič časoch, a taktiež platí aj to, že v poslednom čase pozerám, že aj tak túto zastávku keď nikto nejde ku dverom alebo nedá stopku či už niekto nestojí na zastávke autobusár tú zastávku prebehne a ani tam nezastaví. Čiže už len pri príklade tejto zastávky by malo zmysel zrušiť všetky zastávky na znamenie, keďže aj zastávky kde má autobus stáť niekedy ani nezastaví keď niekto nedá stopku, nejde ku dverom a nikto nie je na zastávke, čiže je pomerne jedno či je zastávka na znamenie alebo nie je.
MA MHD
Na tomto spoji mala byť nasadená #61 a nie, že tam ide sólo. Zato na večerných 1, kde #61 viezla od Maxu do Kubrej 5 ľudí chodiť mohla ale na 24 nie ? .
Ale #35 sa inak aj mne zdá dosť rozpadnutá. Keď som s ňou išiel, tak mala kryty na svetlách prilepené páskou, jeden tam dokonca myslím nebol vôbec a zdá sa mi, že tam aj tesnenie na dverách viselo. Ale to už je pár mesiacov.