Reply on: heee07 #10415:
Aká konštruktívna debata s tebou, ktorý hlása bludy (doložené) a trvá na nich?
,pridavam jednu cerstvu fotecku z nasej staruckej aut.stanice s mojou starkou a jednym autickom,fotku tvoril on-taxikar,mne ju niekto preposlal na FB...ale vysledok je krasny
,preto sa podelim aj s vami-ci uz veduci na vrchnom poschodi,tak ludia pod nim az po kotolnika,kazdy mame svoje,mozno si aj pohresime jeden na druheho ale to vzdy casom treba prekonat a spojit sily a vylepsovat a ulahcovat si zivot-tak mier prosim az do buducej vojny!
heee07
Ak vodic dostane defekt v Kubrici, prepokladam ze mu to pridu vymenit. Ak vodic dostane defekt na bohom zabudnutej dedinke, pochybujem ze mu to pridu vymenit, musi si poradit sam.
Je evidentne ze nemas prax z terenu ale pises niekde od stola doma z teplucka. M27 matka s pevnostnou triedou 8,8(uvadzam ako priklad aby som ta dostal do obrazu) sa utahuje momentom tesne pod 1000nm. To je obrovska sila. Preto sa to v praxi dovaluje " co to da " a nie momentovym klucom(a pouziva sa na to napr. aj nasobic momentu). Cely problem je v tom ze hned po nahodeni kolies si obidve rovne dosadacie prizmaticke plochy zacnu "sadat" - rozumej prevadzkovym teplom sa meni staznost a roztaznost materialu. No a kedze matky su tiez rovne, nie konusy ako napr u osobnych aut, zvacsia sa vole a matky sa mozu casom odskrutkovat. Preto aj vyrobca pise v navodoch ze po vymene alebo demontazi a opatovnej montazi kolies treba po prejdeni cca 200- x km skontrolovat dotiahnutie kolies.
Je skutocne zrejme ze bezhlavo hajis zaujmy niekoho a pritom nemas ani najmensiu sajnu o tom ako to v praxi funguje, od stola si si precital 4 poucky a v praxi si ani nakladak nenastartoval.
Tak neviem kto tu kluckuje, stale si mi neodpovedal na otazky, ignoroval vecne argumenty(zakony atd) a este obhajujes...ja vlastne ani neviem koho.