Reply on: heee07 #10403:
Ja jám prax z terénu desať rokov a nie, defekt nemením ani keby som ho dostal uprostred noci na zapadnutej okreske . Poradím si sám tým, že zdvihnem služobný mobil a volám náš zmluvný non-stop servis. Detto žiarovky. Detto čokoľvek iné. Dokonca ani keby som ich meniť chcel, nemôžem, pretože ich vo vozidlách nemáme.To len slovenskí SADisti ostali mentálne aj technicky zaseknutý niekde v roku 1975. Možno aj preto pre nich nikto nechce robiť, že áno...
heee07
Inak mozno sa zase mylim ale podla mna Corex nezabezpecuje prezuvanie gum, ked som vchadzaval do arealu SAD tak nakonci vlavo je taka rozpadnut a hala a bola na nej reklama ARS Pneu. Podla mnozstva gum pri tej hale a podla lahko dostupnych info na internete kazdemu priemerne zmyslajucemu cloveku dopne ze o gumy sa im zasa stara externa firma...
A do tretice kamarat, hovadsky sa mylis a pokial si presvedceny ze nieje tvojou povinnostou menit ziarovky(ak sa daju), kontrolovat prevadzkove kvapaliny, dotahovat kolesa atd...tak chod vratit vodicak(za prepokladu ak mas C,D). V zakone sice nemas priamo napisane nic o ziarovkach ale mas tam vela veci z ktorych je to jasne. Odporucam nastudovat zakon 8/2009 Z.z. Zakon o cestnej premavke, par. 4, odst. 1, pism. A, par.4, odst. 2, pism. J, par. 4, odst. 5 . Kde mas vsetko jasne a krasne napisane. A ja sa teraz znova pytam, ked sa soferovi vypalia ziarovky tak ze ohrozuje bezpecnost a plynulost cestej premavky, zrusi linku a o desiatej vecer pojde do dielne SAD alebo to jr jedno kde, dat si vymenit ziarovky, alebo ho prinuti SADka porusit zakon a dokoncit linku? Alebo jednoducho na najblizsej zastavke zastavi, vymeni ziarovku a pokracuje dalej??
Tvoj pristup "za 4e na hodinu ich mozem osrat menit ziarovky" je nanajvys typicky kapitalisticky Slovensky.
Neobhajujem Corex ani ziadne neprehladne predrazene zmulvy a ksefty a ine, ale znova opakujem, kto je sofer nakladneho auta a nevie vymenit posrate ziarovky tam nema co hladat. Jednoduche