Reply on: Marek6283 #9986:
Nejak tomu nerozumiem. Dĺžka je takmer rovnaká ako majú staršie Karosy, rozumiem, že polomer otáčania môže byť iný. Na druhej strane, keď sa projektuje napr. križovatka, počíta sa aj s prechodom kĺbových vozidiel (zvlášť na tak frekventovaných križovatkách). To sme ako mesto naozaj tak veľmi špacifickí v tomto meste? Ťažko sa mi to hodnotí, keďže samozrejme najlepšie to vedia samotní vodiči. Nie som si celkom istý, či je toto to najlepšie smerovanie. Mám pocit, že sú mestá, kde sa hľadajú možnosti ako to môže ísť. Sneh nepovažujem celkom za relevantný argument. Vždy sa argumentuje prioritnými trasami ak po nich jazdí MHD (opravy, údržba...). A tie sa udržujú ako prvé.
Ak sa to bude tolerovať, budeme mať otoče, na ktorých sa kĺbové vozidlo neotočí, zastávky, kde pri okrajoch vozidlo nezastaví a križovatky, cez ktoré tiež určitý typ vozidla neprejde. Nie som si celkom istý, či je to chyba napr. kĺbového vozidla... Neviem, či je to aj tento prípad, ale začínam mať pocit, že tu niektoré konkrétne veci nefungujú.
kvorka