Reply on: Marek6283 #9262:
Ďakujem za názor. Možno je takto navrhnuté riešenie naozaj blbosť, pripúšťam to. Preto sa pýtam na názor.Na druhej strane všímam si v poslednej dobe hlavne Viedeň. Asi nie je úplne náhodou je dlhodobo jedným z najlepších miest na život. Doprava (resp. mobilita) je pri hodnotení miest významným faktorom. A nie je to len tým, že zaviedli nočné linky metra v metre. Ten systém tam funguje. Žena tam 6 mesiacov študovala, sám tam chodievam pracovne aj súkromne na pár dní (kde sa pohybujem takmer výlučne len MHD).
Prioritizácia MHD je tam silná. Jednoducho mám pocit, že za X rokov vytvorili funkčný systém, kde je hromadná doprava reálnou alternatívou voči IAD. Obdobne funguje min. Salzburg a Graz.
Mám pocit, že stále je to tak nejak v nás. Ak využívam autobus alebo bike, tak som looser. Lebo nemám na auto

Niečo asi robíme v tomto meste zle, ak máme neustály úbytok cestujúcich. Nový grafikon dáva určitú nádej. Ale stále je to podľa mňa len jeden kamienok v mozajke. Či som vedľa?
MA MHD
Opatová a 21 (4) nikdy nebudú mať pokoj od obmedzení. Najprv modernizácia trate, potom kanalizácia, teraz most. Mimochodom, nové číslo 121 ešte stále asi nemá, alebo hej?
Nové čítačky (predpokladám, že vypnuté) môžeme už teda vidieť v prevádzkových autobusoch?
Budú čítačky doplnené aj do takého Citelisu 18M?
PS: viem, že už otázok dávam moc, ale: pripravujú sa už napr. aj nové hlásenia, alebo tie ciele na tabuliach?