Reply on: milan005 #9103:
v BB to je takto:- vpredu len konečná, niekedy s označením štvrte mesta: 22 hore Sásová podtým Pieninská. Dokonca v predu je aj iný font čísla i textu. Pokiaľ sa jedná o zachádzku alebo výnimočnú trasu, tak je cieľ inverzne zobrazený (čiernym vo vysvietenom poli) resp. je pod cieľom inverzne "cez Iliaš"
- zboku, resp. v zadnom článku to roluje ako v TN aj s takým istým fontom
- zozadu číslo, niekedy doplnené menším písmenom 97G alebo 41z (obmedzujúca značka rovno v čísle)
MA MHD
na prešovskom IMHD som našiel ďalší príklad, ako sa môže zapracovať označovanie liniek doplňujúcimi písmenami na transparenty (u nás teda navrhnuté najmä pri L2 a L6). Pokojne by som na predné transparenty dal aj ten názov konečnej na celú veľkosť na úkor rolujúceho textu (prispelo by to ku lepšej čitateľnosti pri príjazde na zastávku a konečná by už teda bola jasná úplne každému). Na bočných tabuliach by som ale nechal aj rolujúci text: https://imhd.sk/po/galeria-media/update/9946/patka-a-jej-decko/98516/114-702-linka-5D-8-Hlavna-ul-zastavka-Na-Hlavnej
Inak, asi si spomínate ako sme sa tu bavili o tej zastávke Palackého, PRIOR. Viem, že samozrejme zavádzanie nových zastávok rýchlosti MHD neprospieva, ale nechce sa mi veriť, že by tú zastávku cestujúci neocenili. Naozaj by sa nedala zapracovať aspoň na tie tri mesiace a zrealizovať prenosným označníkom? To riešenie by drahé nebolo a v prípade nízkej vyťaženosti by sa jednoducho zrušila. V prípade zachovania by sa z daného úseku spravil BUS-pruh a autá presmerovali, prístrešok by sa premiestnil zo zrušenej zastávky Električná, Predmestie (ale to som už spomínal dávnejšie).
?