Marek ale tým veľa nevyriešime. Lebo predsa sú trasy Sihoť - Záblatie (to je základná) ale potom je to aj Sihoť - AUO a stanica - AUO. Takže tá L16 by mala tak či tak 2 konečné, potom to môže rovno šestka ostať. Mne sa páči to, čo je v PB. Tam sa to ujalo a či máš niečo označené 16 alebo 6P, myslím že už to P niečo cestujúcim napovie že je to PRIEMYSELNÝ PARK a dobre sa to pamätá. Ale nemyslím to ako ďalšiu linku ale presne tak ako v PB.
To by aj v súčasnosti napr. L2 musela byť 2, 42 a 52
lebo má 3 konečné. A linky bez viac konečných tu v Trenčíne nespravím ani ja, ani DIC, ani nikto. Vždy tu boli (už od vzniku MHD) a aj budú. Lebo ak by na každú variáciu trasy bola linka tak by ich bolo ešte viac ako teraz snáď, pretože sú miesta kde stačí spoj viesť len ako návoz/odvoz z prac. zmeny (LOT, VOP, Opatová a Kubrá školské spoje, atď...)
To by aj v súčasnosti napr. L2 musela byť 2, 42 a 52

linka10
Jeho hlavná zbraň - osočovanie kohokoľvek, či dopravných odborníkov, bežných ľudí, ale aj nadšencov dopravy.
Čo je podľa jedného z jeho príspevkov najdôležitejšia vec kvalitnej modernej MHD??? Interval a preklad medzi linkami - na tomto sa 100% zhodneme. Tak preto sa vás pýtam (ako hovorí pán Slota), keď je podľa neho toto najdôležitejšia vec, prečo ich návrh nie je intervalový (70 min. nie je interval) a prekladový napriek tomu že je to len "model" (má teda hodnotu Tento papiera ktorý tak lacno vozia zo Žiliny). Ja som si ich "modelové" odchody pohádzal do tabuliek na jednotlivé zastávky kde sa stretajú linky zhlukom a zároveň nemožnosti prestupu medzi linkami by ste sa až čudovali.
Pretože tieto jeho reči sú len mlátením prázdnej slamy. Ale priznám sa, rád by som videl jeho pevný návrh, s pevným cestovným poriadkom, pevnými obehmi vozidiel. Ale mám až strach...Strach z toho, že zničenie Sodomy Gomory je proti tomu slabý úkaz.