Reply on: Richard Ščepko #8645:
pri linke 2 navrhujem:- zistenie frekvencie cestujúcich v úseku Biskupice, námestie - Biksupice, otoč - Nozdrkovce (prieskum na týždennej báze)
- podľa zistení následne odporúčam:
a) časť spojov predĺžiť do Nodzrkoviec (tam kde to čísla umožnia)
b) časť spojov zokruhovať po trase bývalej linky 10 (t.j. námestie - otoč - Karpatská - J. Zemana), teraz je to oblasť bez obsluhy MHD, hoci sú tam objekty nielen IBV ale aj HBV, čím by sa zvýšil aj potenciál cestujúcich
c) časť spojov otočiť na kruháči naspäť
Ohľadne zastávky pri Perle: dobré riešenie ? Keď nebude záliv, bude vlastne preferencia MHD.
cestujúci69
Cestoval som linkou Ilava - Horná Poruba 23. 8. 2015 a tak skoro nezabudnem čo za "šoféra" SAD Trenčín zamestnáva. Že vďaka modernému GPS systému s kontrolou dopravy spoj meškal 10 min bola malina. V autobuse revalo rádio s vulgárnymi "sprostonárodnými" pesničkami, keď som si vypýtal lístok, nič nepočul a zareval na mňa "čo???". Rádio nestíšil celú cestu. Vrchol nastal pred Valaskou Belou, kde si šofér kľudne zapálil cigaretu a začal fajčiť za jazdy! Po upozornení, že som astmatik a cítiť dym v autobuse sa tváril ako keby nič a pokračoval vo fajčení! Potom samozrejme "špak" vyhodil z okna.
Keď som toto napísal SAD Trenčín 24. 8. aj s fotkou a videom, kde vidieť lietajúce špaky, počuť pesničku "ako vyšla na pec a ja za ňu, spadla pece a ja na ňu..." TAK TO OSTALO BEZ ODPOVEDE, OSPRAVEDLNENIA SA. Čo tam, že porušil 3 zákony a Prepravný poriadok minimálne v 5 bodoch.. Veď na webovej stránke niečo musí vysieť. Skrátka majú cestujúcich úplne na háku. Je jedno či niekoho vezú alebo nie, na dotáciách si to dorovnajú, nie?