Reply on: syko #8392:
ak by to naozaj prinieslo to, čo by som chcel ja, bolo by to vynikajúce. Ale ktovie, takto od papiera sa to ukáže až neskôr, ale princíp by mal vyzerať takto:- ak niekde vlak má naozaj dobrú obslužnosť aj frekvenciu, nech preberie gro dopravy (napr. TN-Tr.Teplá-DCA-IL-PB) a autobusové km použiť tam, kde ten vlak tak často alebo vôbec nechodí (napr. TN-BN-TO)
- ak niekde treba, zostane oboje, kvôli umiestneniu zastávok (TN-NM) a niekde to bude bez následkov (TN-Selec, TN-Tr.Teplice/NDCA)
To navážanie na vlak by bolo super. Alebo opačne, prípojovosť busov na vlaky. Lenže to už je otázka aj sledovania vlastných záujmov, nielen záujmov cestujúcich
MA MHD
(27.08.2014, Mesto Trenčín)
Vzhľadom k tomu, že zhotoviteľ rekonštrukcie cesty na Opatovskej ulici v Opatovej napokon v utorok 26. 8. 2014 položil na vozovku i poslednú vrstvu asfaltového krytu, autobusové linky č. 21 a 121 budú opäť obsluhovať zastávky v Opatovej už dnes (27. 8. 2014) - s výnimkou výluky jednej zastávky na Nive. ?