Zdravím,
Takže zhrnul som všetky zlepšovacie zmeny v MHD o ktorých sme sa za poslednú dobu bavili. Navrhol som zmeny hlavne pre linky ktoré majú nepravidelný interval a v ktorých sa vozí vzduch.
Ide o linky č.: 1/úsek aut. st. - Kubra/ , Linka 2 , Linka 3 , Doplnkové linky 17 a 22 , Linka 23 , Nová linka na trase JUH III - Soblahovská - Zlatovská nakoľko chýba spojenie Zámostie so Soblahovskou a Východnou.
Zlepšovacie zmeny v MHD
Linka rok 2013
L1 Skrátiť po Autobusovú stanicu
L2 Zemana trasy: Nozdrkovce-Kubra
L3 Interval 180 minút
L 15 Interval v „x“ 120 v „a“ 180 minút
L17 Odchody podľa vlakov
L22 Odchody podľa vlakov
L23 Interval 120 sedlo 60 špička
L 26 Východná – Soblahovská – Zlatovská /nová linka/
Linka rok 2015/po modernizácií/
L1 Nová trasa: Juh – Kubra – Sihoť Interval 30 min. v sedle 20 v špičke
L2 Zmena trasy: Nozdrkovce - Sihoť - Kubra
L3 Zmena trasy: Orechové – Istebník – Zlatovce – Záblatie – Kožušnícka -Aut. St. – Legionárska – Juh II. Interval 120 min.
L 13 Zrušiť
Takže zhrnul som všetky zlepšovacie zmeny v MHD o ktorých sme sa za poslednú dobu bavili. Navrhol som zmeny hlavne pre linky ktoré majú nepravidelný interval a v ktorých sa vozí vzduch.
Ide o linky č.: 1/úsek aut. st. - Kubra/ , Linka 2 , Linka 3 , Doplnkové linky 17 a 22 , Linka 23 , Nová linka na trase JUH III - Soblahovská - Zlatovská nakoľko chýba spojenie Zámostie so Soblahovskou a Východnou.
Zlepšovacie zmeny v MHD
Linka rok 2013
L1 Skrátiť po Autobusovú stanicu
L2 Zemana trasy: Nozdrkovce-Kubra
L3 Interval 180 minút
L 15 Interval v „x“ 120 v „a“ 180 minút
L17 Odchody podľa vlakov
L22 Odchody podľa vlakov
L23 Interval 120 sedlo 60 špička
L 26 Východná – Soblahovská – Zlatovská /nová linka/
Linka rok 2015/po modernizácií/
L1 Nová trasa: Juh – Kubra – Sihoť Interval 30 min. v sedle 20 v špičke
L2 Zmena trasy: Nozdrkovce - Sihoť - Kubra
L3 Zmena trasy: Orechové – Istebník – Zlatovce – Záblatie – Kožušnícka -Aut. St. – Legionárska – Juh II. Interval 120 min.
L 13 Zrušiť
MA MHD
Čo sa týka tej cyklotrasy v poslednej dobe sa onej veľa hovorí ale v meste sú iné veci ktoré sú dôležitejšie ako cyklotrasa a mesto ozaj asi nemá nato teraz robiť podobné experimenty. Najprv treba vyriešiť závažnejšie problémy v cestnej premávke. A naozaj si neviem predstaviť že kade by išla veď Soblahovská a Legionárska sú tak úzke že sa to nebude dať riešiť primaľovaním pár čiar. Veď keby išiel autobus tak by to pre tých cyklistov vôbec nebolo bezpečné.
Čo sa ešte týka toho klesania počtu cestujúcich tak je to aj kôli tým obmedzeniam a nepravidelnosti spojov. Napríklad pri linke 23 by možno pomohla zmena trasy , zavedenie intervalu 120 v sedle a 60 v špičke. Pre ľudí treba viac z-atraktívniť MHD pravidelnými intervalmi , zabezpečením prestupov medzi MHD , vlakmi a autobusmi PAL. Takýto systém integrovanej dopravy je už vo všetkých českých krajoch. Cestujúcich to priláka lebo človek na Východnej ul. vie že každé 2 hodiny mu napríklad o 14.55 ide MHD a 15.25 vlak. Nemusí študovať CP ale pekne nastúpi a ide. ?