Toto je dobrí návrh , juh 1 by mal spojenie zo stanicou v podobe linky 17 a nezostal by úplne bez spojenia . A keby to premávalo tak často tak by to bolo Super ?
super návrh, ja navrhujem 3 úpravy:
1: zlúčenie 1+11 do intervalu 20/20/30, vybrané spoje (60/60/60) budú pokračovať do Kubrice. Prípadne kvôli lepšiemu prehľadu by som nechal číslo 11 pre tieto spoje, len presmeroval linku na Juh II - môže ostať. Ale spoje linky 22 by som potom nechal sídlisku Juh I v podobe linky 17.
2: jednozančne, linka 2+24 by mala byť riešená rovnako ako doteraz 1+22, veď až na dve zastávky je to totožná trasa!
3: súhlasím, 3+15 by mali ísť v "x" každú hodinu, v špičke každých 20-30 min
5,6,7: súhlasím
8: síce by si to zaslúžila, aby sa obnovila aspoň frekvencia do roku 2012, nespájal by som ju s linkou 18, nech ostane aj na Juhu I spojenie so Sihoťou
12,13,15,16 súhlasím
17: zachovať, a to v podobe spojov dnešnej L17 + spoje L22, čo by znamenalo 30/60/60
18: zachovať s intervalom 60/60/60, ale preložiť s linkami 8 a 28
19,20,21 súhlasím
22 - spoje prejdú do 17-tky, namiesto spojov bývalej linky 11 tak Juh I nepríde o spojenie so žst
24,25,50 súhlasím
28 - jednoznačne súhlas, Juh III potrebuje spojenei so svetom, nie len po stanicu
Výsledkom:
Juh II: linka 1 (20/20/30), linka 8 (20/60/60), linka 3 (60/120/3 spoje) 15 (30/60/-) 21 (60/120/120) 25 (60/60/60) spolu 6/10/15
Juh I: linka 5 (30/60/60) 17 (30/60/60) 18(60/60/60), spolu 12/20/20
Juh III: linka 28 (30/60/60)
Jasné , sú to len teórie veď som sa k tomu len tak teoreticky vyjadril. často cestujem na juh 1 preto ma ten návrh zaujal a chcel som sa k tomu vyjadriť. ale inak je ten návrh dobrý. ?
...a áno som tu nový...
Dobrý deň, toto nie sú stránky dopravcu, tu môžeme akurát diskutovať, čo sa aj deje. MY NIČ nerušíme, ani nemôžeme (ja osobne už vôebc nie). Tak ako každý diskutujúci, tu len prezentujeme názory, ako veci zlepšiť, ušetriť financie mestu a pod. Takže kľudne svoj názor môžete pridať, privítame akékoľvek nápady.
?
Asi ste tu nový, preto nielen príspevok #7779, ktorý vychádza z toho, že bude prestupný lístok pri nízkom počte liniek, ale aj predchádzajúce si môžete pozrieť, kde som zhodou okolností už v minulosti navrhoval, aby 1+22 a rovnako 11+17 boli dokonale preložené. Všetko je to len a len teória, cestovný poriadok objednáva mesto, preto budeme radi ak svoje pripomienky budete adresovať odboru dopravy tak, ako som to v minulosti už niekoľkokrát urobil a výsledkom čoho je aj zmena trasy nočnej linky v tom, že konečná nie je na stanici ale na Juhu, aby aj spodná polovica mesta mohla túto linkou využívať.
Dobrý den ,
chcel by som dat pripomienku k návrhu liniek mhd presnešie k spojeniu liniek 1 a 11 : podľa mňa je už aj tak problém sa dostať z juhu 1 na stanicu. skôr by sa zišlo dopravu posilniť hlavne cez víkend nie ju zrušiť úplne. Juh 1 nemôže zostať bez spojenie za stanicov vad tam byvaju aj starsi ludia a to ma 70 ročný človek slapat cez pol juju k juzanke na gen. svobodu. pokial som to dobre pochopil tak za sa maju spojiť aj L8 a L18 a tu môzu namietat ludie z juhu 2 ved odtial je to to iste nemôze ostat stred navacieho sídliska bez spojenia zo sihotov. mozno by sa zislo zlucit ine linky ale rozhodne nie tieto. ked tak možno L1 s L22 aj ked to asi nemalo moc úspech ale mozno L11 s L17 do L11 s tým že vybrabné spoje budú koncit na stanici alebo pri bile na kubranskej a vsetky spoje by premávali aj cez víkend a letné prázdniny a mali by interval 30 min z toho do/z kubrice by isiel spoj raz za hodinu.
Vidím, že v prvom rade by si mesto malo stanoviť, či chce šetriť tým, že zoškrtá spoje, alebo tým, že sa vykoná skutočná optimalizácia. Pretože také ťahy ako vyškrtanie ranných spojov linky 6 v "a" či pôvodný návrh CP ohľadne linky 1+22 s 5minútovými orzostupmi, znamenajú, že tie návrhy robil niekto neschopný, nekompetentný a bez toho, aby vedele, že za dobrým CP sa musí skrývať aj dobrá výprava. Ak teda CP objednávam esto, malo by vždy vyžadovať údaj o prejazdoch.
Posledne tu rpezentované závery mesta o tom, že večerný spoj na linke 5 sa nemôže vrátiť, lebo vozy parkujú v MHT, je presne ukážkou neschopnosti a zavádzania. Osobne som si dal tú námahu, a musím povedať že som videl 3 busy naprázdno ísť z Juhu do Zámostia. Preto aspoň jeden z nich by na linke 5 ísť mohol a dokonca mal!
zo Sihote na Juh by som to urobil takto bez jediného pridania spaja
05: 22 55
06: 25 55 - zmena na L28
07: 28 55
08: 30 55
09: 15 32 55 - L21 posunutá o 5 min neskôr
10: 15 35 55 - L28 posunutá o 5 min neskôr
11: 15 55 - síce bez zmeny, ale fajn by bolo doplniť spoj linky 28
12: 15 32 55 - L21 posunutá o 5 min neskôr
13: 35 55 - presun spoja L28 zo 14-tej hodiny, ale vhodné by bolo aj doplnenie linky 18
14: 15 32 55 - L21 posunutá o 5 min neskôr
15: 15 35 55 - presun spoja L28 zo 16-tej hodiny
16: 15 32 55 - L21 posunutá o 5 min neskôr
17: 15 35 55 - presun spoja L28 z 18-tej hodiny
18: 15 32 55 - L21 posunutá o 5 min neskôr
19: 15 55 - L21 posunutá o hodinu do 20-tej hodiny
20: 32 55
21: 45 - aj o 22.hej by som dal spoj 22:30, linku 28
okrem tej stanice je zlé aj spojenie s Juhom, takto vyzerá víkend (linky 8,18,21,28 spolu) :
05: 22 55 - toto je fajn
06: 00 55 - tu je 5 min a 55 min
07: 28 55 - toto je fajn
08: 30 55 - tiež ujde
09: 15 28 55 - tiež ujde
10: 15 30 55 - tiež ujde
11: 15 55 - chýba medzispoj, idálne 35
12: 15 28 55 - tiež celkom fajn
13: 55 - neskutočná diera 60 min!!!
14: 15 28 30 55 - zbytočné dva spoje za 2 min, spoj 28 alebo 30 posunúť o hodinu neskôr
15: 15 55 - chýbajúci medzispoj, hoci hodinu predtým 2 za 2 min
16: 15 28 30 55 - zbytočné dva spoje za 2 min, spoj 28 alebo 30 posunúť o hodinu neskôr
17: 15 55 - chýbajúci medzispoj, hoci hodinu predtým 2 za 2 min
18: 15 28 30 55 - zbytočné dva spoje za 2 min, spoj 28 alebo 30 posunúť o hodinu neskôr
19: 15 28 55 - celkom fajn
20: 55 - hodinová diera
21: 45 - 50 min nič, a po 22:00 už vôebc nič, hoci z Kubry idú po 22:00 ešte 2 spoje na Juh
Ahoj, ak neuvažujeme s prestupom, tak linkou č. 13 (14:50) alebo linkou č. 6 (14:52). Ich trasy sa za mostom rozchádzajú, tak to už si bližšie pozri, čo ti bude vyhovovať viac. Pekný deň prajem ?
Ja by som urcite nesuhlasil s tym aby Juh I. zostal bez spojenia na stanicu a naopak Juh II. takmer bez spojenia so Sihotou. Spominas tu slabu L8 iba s hodinovym intervalom, z casti mas pravdu, mozno po dostavbe trate by som to riesil tak ze v sedle by sa mohlo chodit z Juhu X:00(L8) 20(L1) 40(nova linka po trase jednotky akurat Pred polom by odbocila podjazdom na VUO) s tym ze preklad by bol aj k Maxu X:20(L1) 40(nova linka) 55(L11) a takisto by Nova Sihot mala spojenie s Maxom.
MarekPB_B961E