Vidím, že v prvom rade by si mesto malo stanoviť, či chce šetriť tým, že zoškrtá spoje, alebo tým, že sa vykoná skutočná optimalizácia. Pretože také ťahy ako vyškrtanie ranných spojov linky 6 v "a" či pôvodný návrh CP ohľadne linky 1+22 s 5minútovými orzostupmi, znamenajú, že tie návrhy robil niekto neschopný, nekompetentný a bez toho, aby vedele, že za dobrým CP sa musí skrývať aj dobrá výprava. Ak teda CP objednávam esto, malo by vždy vyžadovať údaj o prejazdoch.
Posledne tu rpezentované závery mesta o tom, že večerný spoj na linke 5 sa nemôže vrátiť, lebo vozy parkujú v MHT, je presne ukážkou neschopnosti a zavádzania. Osobne som si dal tú námahu, a musím povedať že som videl 3 busy naprázdno ísť z Juhu do Zámostia. Preto aspoň jeden z nich by na linke 5 ísť mohol a dokonca mal!
Posledne tu rpezentované závery mesta o tom, že večerný spoj na linke 5 sa nemôže vrátiť, lebo vozy parkujú v MHT, je presne ukážkou neschopnosti a zavádzania. Osobne som si dal tú námahu, a musím povedať že som videl 3 busy naprázdno ísť z Juhu do Zámostia. Preto aspoň jeden z nich by na linke 5 ísť mohol a dokonca mal!
draxter