Zmena vedenia liniek z/do KUBREJ a KUBRICE
Od 16. 5. 2011 (od 9:00 h) bude zmena vedenia liniek do a z Kubrej a Kubrice a to nasledovne.
Zo smeru od zastávky gen. M. R. Štefanika, Merina budú linky pokračovať po ceste I/61 so zastavením na zastávke Trenčín, BILLA, (zastávka prímestskej dopravy), odbočením z I/61 na Ul. Pred Poľom a zastavením na zastávke Kubranská, Pred Poľom a pokračovať budú po pôvodnej trase. Zrušená bude zastávka, Kubranská, Billa.
Zrušenie nebude platiť pre linky, ktoré končia na Kubranská, Billa.
Zo smeru Kubrica, Kubrá, budú linky vedené na Ul. Pred Poľom, kde bude zriadená dočasná zastávka za zastávku Kubranská, Pred Poľom. Následné ľavým odbočením na I/61 a zastavením až na zastávke gen. M. R. Štefanika, Merina (pri Maxe).
Budú zrušené dve zastávky Kubranská Pred Poľom (náhradná - dočasná zastávka) a Kubranská Billa (bez náhrady).
Zastávka Kubranská Billa bez náhrady.
Doba trvania obchádzky do 20. 6. 2011
Od 16. 5. 2011 (od 9:00 h) bude zmena vedenia liniek do a z Kubrej a Kubrice a to nasledovne.
Zo smeru od zastávky gen. M. R. Štefanika, Merina budú linky pokračovať po ceste I/61 so zastavením na zastávke Trenčín, BILLA, (zastávka prímestskej dopravy), odbočením z I/61 na Ul. Pred Poľom a zastavením na zastávke Kubranská, Pred Poľom a pokračovať budú po pôvodnej trase. Zrušená bude zastávka, Kubranská, Billa.
Zrušenie nebude platiť pre linky, ktoré končia na Kubranská, Billa.
Zo smeru Kubrica, Kubrá, budú linky vedené na Ul. Pred Poľom, kde bude zriadená dočasná zastávka za zastávku Kubranská, Pred Poľom. Následné ľavým odbočením na I/61 a zastavením až na zastávke gen. M. R. Štefanika, Merina (pri Maxe).
Budú zrušené dve zastávky Kubranská Pred Poľom (náhradná - dočasná zastávka) a Kubranská Billa (bez náhrady).
Zastávka Kubranská Billa bez náhrady.
Doba trvania obchádzky do 20. 6. 2011
Juraj
Na uzemi nasho kraja (v nasom pripade na jej trencianskej casti) existuju:
2 druhy regionalnej dopravy (PAL a ZRL)
2-ja objednavatelia tejto dopravy (Trenc.samospr.kraj a Min.dopravy
2-ja prevadzkovatelia tychto doprav (SADka a Zel.spolocnost)
A existuje tu z pohladu cestujucich jeden jediny zaujem na koordinaciu tychto siestich "veci", aby to bolo k ich spokojnosti. Ak sa ma tato koordinacia riesit spravodlivo, ani jeden z objednavatelov ani prevadzkovatelov by nemal na toho druheho "robit ramena" a "ukazovat svaly". Mali by postupovat ako SPOLOCNI - ROVNOCENNI partneri, lebo na urovni kraja naozajbez akehokolvek vyvysovania iba partneri su.
Teda by sa v prvom rade mali dohodnut na SPOLOCNYCH prioritach a nie si cez media ukazovat ultimativne udajnu vylucnu prioritu jedneho (MD-ZRL-ZSSK) voci druhemu (TSK-PAL-SAD).
V druhom rade by si mali NAVZAJOM pre spolocne riesenie poskytnut (vymenit si) udaje v dohodnutej forme a rozsahu. Samozrejme si pre toto treba ako rovnocenni partneri sadnut k spolocnemu stolu a dohodnut si to - a nie cez media si odkazovat, ze vy nam musite poskytnut vsetko a my vam nedame nic a ked nam to vsetko nedate, roznesieme vas po mediach, ale ked vam nedame my nic, mozete si "trhnut".
Teda ak ide o SPOLOCNE riesenie koordinacie (prip.integracie) dopravy v kraji, poskytnime si NAVZAJOM:
- Zoznam vzajomne subeznych liniek ZRL a PAL (a nie tvrdo a uplne bezdovodne vyzadovat udaje aj z takych lokalit, kde zeleznica neexistuje)
- Presne pocty vsetkych cestujucich v tychto subehoch na ZRL a PAL v casovom rozliseni podla dohody. Bud za celu spicku a sedlo, alebo za spickovu a sedlovu hodinu, alebo za spickovu a sedlovu polhodinu. (Nezmysel je pytat to a davat po spojoch, lebo tie zavisia od poctu vagonov vo vlakovej suprave alebo od zhlukov autobusov.)
- Ak to obidve strany presne eviduju a su schopni si to poskytnut, navzajom si vymenit strukturu cestujucich, teda kolko cestujucich zo vsetkych su ziaci, pracujuci, dochodcovia, ZTP atd.
- Ak to nejaki vyskumni sukromnici dodavatelsky spracuju, predbezne navrhy rieseni vzajomne odkonzultovat, aby jedna zo stran nebola "nahodou" neprimerane zvyhodnovana alebo neznevyhodnovana.
- Zaverecne vysledky opat rovnocenne v plnom rozsahu poskytnut obom stranam.
- V takomto pripade skutocne partnerskej odbornej SPOLUPRACE nevidim ziadny dovod si udaje neposkytovat alebo nespolupracovat.
Takze "protivyjadrenie" je navrhom na uznanie ROVNOCENNEHO partnerstva dopravy v regione, rovnocenne vymenenych korektnych udajov, objektivnych navrhov na riesenie a rovnocenne poskytnutie vysledkov obidvom stranam.
Nie je to dobry "proti"-navrh? (Nie je to system "my vsetko - vy nic".)