Reply on: radob #552:
To by chcelo preštudovať si aj niektoré ďalšie parametre MHD v UH, napr: počet vozokilometrov ročne, skladba vozového parku, cestovný poriadok, najmä hustotu spojov, výšku dotácie od mesta... Daj mi dosť prachov a budem vedieť voziť ľudí aj za tri koruny. A príde mi prinajmenšom diletantské porovnávať provinčné mestečko (uherskohradišťania odpustia:-) a krajské mesto.
kvorka
Zároveň by cez víkend mohol byť zachovaný takt Juh - Sihoť 20 min /8,18,28 a v medzerách 21/.
100% preklad 23/28 bude nevyhnutnosťou. Rovnako pri linkách 11/17 a 5/15.
Takisto v úseku sihoť - hasičská súbeh L2 a 6 je nežiadúci. Pri L1 by som navrhol slučku okolo MAXu, myslím, že by to južania ocenili.
Nízkopodlažáky by som nasadil na L18 /garantovane/. L11, L5 a kĺb na L1. Jeden kĺb následne na L8 /celodenné poradie/. A posledný nízkopodlažák na L28