K obmedzeniu linky 7 v minulých mesiacoch prišlo z dôvodu, že táto linka ani pôvodne nemala byť vedená do starých Zlatoviec, presmerovaná tam bola až po nesúhlase obyvateľov Nových Zlatoviec so zavedením MHD do ich lokality. Kilometricky išlo o pomerne náročné riešenie, pričom mimo špičky nebola linka 7 veľmi využívaná - nakoľko cestujúcim poskytuje spojenie tým istým smerom, ako linka 3, respektíve vo vzťahu k Zlatovskej linky 6/16.
Vieme, že staré Zlatovce a najmä Vinohrady bude treba do budúcna posilniť, malo by ísť ale o novú linku do severnej časti mesta. Odhadovaný objem nákladov na takéto riešenie sa avšak pohybuje v šesťciferných sumách a sme tu preto nateraz limitovaní finančnými možnosťami mesta, hoci s kolegami z MsÚ o tom samozrejme hovoríme.
Presun posledného spoja zo Zlatovskej smer stanica z linky 16 na linku P6 je len zjednotením s pracovnými dňami, podľa zásady, že večer sa snažíme jazdiť celotýždenne v rovnakom CP. Obsluha lokalít za železničnou traťou je napriek zrušeniu posledného spoja linky 16 naďalej zabezpečená linkami 3 a N3, denne až do cca 23:15, v noci pred voľným dňom až do cca 1:15.
Mám len ja taký pocit, že sa krok po kroku zhoršuje obslužnosť starých Zlatoviec ? Začalo to obmedzovaním linky 7 až do terajšej podoby zachádzky len počas špičiek pracovných dní, teraz ak som to správne pochopil príde aj k zrušeniu posledného víkendového spoja linky 16 z Rybárov, teda prejazdu z linky 3, keďže tento spoj bol jej pokračovaním a po novom pôjde len ako spoj P6 z Brnianskej. Či pôjde normálne o prejazd z linky 3, ktorý bude z Rybárov pokračovať ako linka 16 na Brniansku kde bude prejazd na linku P6 po stanicu ?
Vážení i tí nevážení dolnopaprčiari. Voláte /volajú/ po demokracii a pravde. Ak ste dali pravde dolu paprču, dajte k tomu aj argument, čo som napísal. Tak smelo. Do to ho. Zajtra si prečítam pravdy.
Toto, čo spomínaš je iba odrobinkou. V pondelok je významný deň v dnes bývalom Československu. Ovácií a oslavných ód vychádza z úst aj onej osoby až až. Čo sa týka d e m o k r a c i e v kocúrkove , takmer nik vo vedení tejto malilinkej odrobinke sveta / si myslia, že sme pupok sveta / je na zaplakanie. Ak sa stretnete, ako môj priateľ , v núdzi a prejdete si systémom sťažností v tejto trenčianskej samospráve, bude vám na minimálne zaplakanie. Spomeniem iba koniec ,,kontroly,, bačovania. Hlavný kontrolór kocúrkova / a bohužiaľ / aj v iných obciach , je n e k o n t r o l o v a t e l n ý ! Po rýli - legislatívne / viz štatút kocúrkova / ho nik z vedenia mesta / samozrejme hovoríme aj o pomáhačoch - poslancoch / nemá právo kontrolovať!!!! Maximálne táto figúrka predkladá správu. Vedia o tom všetci a nič doteraz nespravili, prečo asi? Tak do demokracie , hurá. Vivat kocúrkovo!
Rybníček je proti všetkému tradičnému. Veď ako môže niekto nazvať svoju politickú stranu Toska v meste, kde TOS-ka prepustila 3000 ľudí a je symbolom krachu a nezamestnanosti.
Ale dvojkomorovy parlament by Rybníček chcel, to mu ešte budú ľudia tlieskať, nie? Plat primátora je vyšší než v Budapešti či Varsave. Dvoch viceprimátorka si chováme. Na toto všetko peniaze sú. Už to treba uťať, a začať sa pýtať na prevod pozemkov na stanici, priame predĺženie zmluvy o 5 rokov SADke! A kedy budú informačné tabule v MHD? Mesiac pred koncom zmluvy
Nie, oni myslia také modro až fialové črepy čo sa sem doviezli z Budapešti, otváracie okna boli do polovice skla na boku...niektoré ku nám ani nedorazili vtedy...ostatné vydržali veľmi krátku dobu. Jazili 1ky ...použili sa na diely potom vraj.
Michal Mazánik
Vieme, že staré Zlatovce a najmä Vinohrady bude treba do budúcna posilniť, malo by ísť ale o novú linku do severnej časti mesta. Odhadovaný objem nákladov na takéto riešenie sa avšak pohybuje v šesťciferných sumách a sme tu preto nateraz limitovaní finančnými možnosťami mesta, hoci s kolegami z MsÚ o tom samozrejme hovoríme.
Presun posledného spoja zo Zlatovskej smer stanica z linky 16 na linku P6 je len zjednotením s pracovnými dňami, podľa zásady, že večer sa snažíme jazdiť celotýždenne v rovnakom CP. Obsluha lokalít za železničnou traťou je napriek zrušeniu posledného spoja linky 16 naďalej zabezpečená linkami 3 a N3, denne až do cca 23:15, v noci pred voľným dňom až do cca 1:15.