Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: milan005 #16446:
Aj tak Ikarus bol kratší od 18m o meter a pol, takže predpokladám, že bol aj obratnejší.

Ak sa nakúpia LE, tak ale čo sa týka do počtu miest na sedenie, tak 12M (45) je ekvivalent 10,6M vysokej (41). Takže, ak sa chce zachovať aspoň aktuálna kapacita miest na sedenie, tak nemôžu prísť LE 10,8, lebo tie aj u Iveca aj u SORky majú menej sedadiel (okolo 37).
Reply on: kvorka #16444:
Klimatizáciu majú našťastie všetky.
Čo sa týka dĺžky nevnímam potrebu kapacitnejších, na prevádzke TN by bodol tak jeden naviac. Stane sa že sú spoje plnšie, ale to sú tie okolo 6:45-7:45 a 13:45-14:45, zvyšok dňa vyššiu "kapacitu" nevnímam ako potrebnú.
Ak by sa nasadil v súčasnom odbavovacom systéme 18m bus a upravili sa tak spoje aby dostal naozaj "náraz", cesta s odbavením cestujúcich by sa mohla zdať nekonečná.
Kedysi chodil Ikarus, ale drvivá väčšina ľudí v ňom mala mesačník a nebolo potrebné sa zdržovať.
Samozrejme by bol aj problém s otáčaním, miesta kam Ikarus v minulosti chodil a pohodlne sa otočil už v súčasnosti "musela ustúpiť parkovaniu osobných áut".
Reply on: kvorka #16444:
Ono paradoxne SAD TN má v každom Crosswayi klímu (ktovie, či je v každom aj funkčná).

Ale hej, súhlasím, že by chcelo viac dlhších autobusov a viac LE.
Reply on: henko151 #16443:
Mne by ani nevadil ten vek, ono na pohľad zvonka nevyzerajú ani zle. Skôr absencia klímy či nízkopodlažnej časti, prípadne ako s tou kapacitou. v BB kraji majú aj 12ks dlhých kraťasov (15m Crosy ak sa nemýlim). V TN kraji sú tuším 2 u SAD PD. Neviem, či by aj toto nemalo byť už predmetom úvahy, a teda potreba 15m a 18m vozidiel v istom počte, nielen 10.8m a 12m vozy.

Keďže žiadne info v tomto smere nie sú, nebolo by zlé, aby sa s tým uvažovalo.
Reply on: milan005 #16442:
Vo väčšine krajov, by najstarší už bol blízku dvojnásobku maximálneho povoleného veku a najnovší za polovicou životnosti na linkách.😁
Najstarší je z r. 2007 a najnovší 2019? Nové vypadajú inak... 🙂
Reply on: S499.1023 #16438:
Nuž zopár NP kusov, inak staré Crossy. V TN ani len 15m voz. Neviem, či to pomenovať inak než staré. Nehovoríme zlé, ale predsa len.
Reply on: Pablo #16439:
Aha, neuvedomil som si, že v rámci IDS hovoríme aj o prímeste.
Reply on: S499.1023 #16438:
No na primeste maju už väčšinu riadne múzea, Prievidza je na tom ešte lepšie, tam hadam bus pod milion nemaju...
Reply on: linka10 #16437:
Akože máte v Trenčíne staré autobusy???
Reply on: PtrkHrnk #16436:
Viac ako nový názov by sa zišli nové autobusy.
Reply on: nuuk #16434:
Díky, už si spomínam, dnes sú tam tuším potraviny, cez cestu od Radegastu
Reply on: milan007 #16433:
na žilinskej. fungovala 1987-1994
Reply on: draxter #16425:
Pošta 7 bola kde?
Reply on: draxter #16426:
Nič moc, obávam sa či vydržia pri týchto číslach. Posledne som čiel N1 so štyrmi-piatimi.
Reply on: nuuk #16429:
Nuž vďaka za názor. Ja za to nemôžem, že mám inú úlohu ako stáli prispievatelia. Pešiak bol a bude vždy základný prvok ,,boja,, . A prirovnania ako píšeš, sú iba odrazom doby a veľmi často danej situácie. Asi tak. 😃
Reply on: nuuk #16429:
Asi tak, lebo občas ma aj pravdu, len vyjadrenie sebe vlastné.
Reply on: pešiak #16428:
tebe to stále nedošlo? palce dole ti toľkí nedávajú preto, že si odhalil nejakú "praudu", ale preto, že sa furt vyjadruješ ako zlý, zatrpknutý, nenávistný hlupák. a to nikoho nebaví.
Reply on: pešiak #16427:
Poďakovanie. Ďakujem všetkým doplnopaprčiarom za ich potvrdenie pravdy o tej počte 3 v Trenčíne. 7 papŕč je teda dosť aj na mňa. Ale nevadí.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.