Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TomoSK #16099:
Tak, tak. Aj ja sa pripájam, teda už som sa v tomto svetle dávno pripojil. A o tom to je. Individualista až za hrob, bude v opozícii verejnosti. A to som v minulosti na TSK už poslal prokuratúru, kedy si tam protiprávne vycapovali dopravné značenie!!! 🙄
Reply on: milan007 #16097:
Od príspevku #14433 až do posledných dní sa riešili parametre a šírka cesty.

Ty teraz tvrdíš, že sa nerieši šírka, ale podložie. Obyvatelia tvrdia, že im praskajú domy a zaručene to je z autobusov, hoci taký posudok nikto nikdy nevidel.

Na druhú stranu, cesta je v správe TSK, od ktorých máme písomne potvrdené, že podložie cesty je uspôsobené ťažkým vozidlám, pričom značka zákazu prejazdu vozidlám nad 3,5 tony tam bola osadená kvôli obmedzeniu tranzitu, nie kvôli limitom samotnej cesty.

Názor nech si utvorí každý sám... Možno by prejazdnosti a aj zaťaženiu ulice J. Derku pomohlo, ak by si osobne sťažovateľ neparkoval svoje hebedo Ford Ranger na ulici.
Reply on: Pablo #16092:
Áno áno, tam je to tvrdé, samotný povrch je už vec estetiky centra.
Reply on: Bmpeer #16095:
Rieši sa nie šírka, ale podložie cesty 🙂 Ktorá mala donedávna značku zákaz vjazdu nad 3,5t.
Reply on: Bmpeer #16095:
Tak pre kazdeho ma dany problem inu vahu, pre niekoho to je malicherne, niekoho to trapi viac a niekoho menej.
Mne napriklad tiez pride malicherne ked sa tu riesia nejake vakciny a nezmysly, co s dopravou suvisia nanajvys velmi okrajovo, ak vobec.
Ta fotka co si poslal je dost dobra, aka linka v Tabore to je?
Reply on: tomas153cv #16074:
Mne tie trenčianske problémy prídu tak malicherné...
Jeden normálny táborský pohľad z 12m autobusu. Prejde? Prejde. A nebol by som prekvapený, keby niekto z miestnych bol nespokojný s trasovaním, ale verejná služba sa nepýta.
Reply on: ZeroDF #16093:
Pri zavádzaní novej koncepcie to bolo vysvetľované, niečo navyše bolo myslím povedané aj v zázname z verejnej prezentácie.

https://trencin.sk/aktuality/pozrite-si-navrh-cestovnych-poriadkov-novej-koncepcie-mhd-trencin/

(odkaz je na najpôvodnejší návrh, kedy 4ka mala komplet jazdiť po J. Derku)
Reply on: milan007 #16086:
Ale kto to tak chcel? Tú zmenu? Myslím že viacerí hovorili že 11-ka mala dobré čísla a nebol dôvod ju meniť
Reply on: milan007 #16087:
Presne na to som reagoval, v Prahe je podklad poctivy, netreba sa nechat oklamat macacimi hlavami. Na derkovej si pamätám ako robili kanalizáciu, ked to zasypavali, nevenovali pozornosť kvalite podkladu. Ta komunikácia je nastavená účelovo pre osobaky, ludi ktorí tam žijú. Nie prejazdy ťažkých a veľkých aut. Uz tie traktory su podla mna za čiarou....
Reply on: Michal Mazánik #16081:
Ja si absolutne nemyslim ze nieco viem lepsie nez institucia ktore je na to etablovana. Ako napriklad ta, ktora tam ulozila zakaz prejazdu nakladnych vozidiel. Pre nieco tam osadeny bol(teraz nemyslim preto aby si to ludia neskracovali ale koli dosledkom).
Co sa tyka menenia dovodu, ani ja ho nevidim, staci povodny - je to nevhodna trasa.
Tlaky mozu byt, s tym sa ratalo, ale neviem o tom zeby sa spisovala peticia za obnovenie linky 1(mozno taka existuje ale ku mne sa to napriklad nedostalo). To ze nikdy vsetkym nevyhovies sam vies, do toho ste s tym predsa sli.
Reply on: tomas153cv #16074:
Aj v Brne...
Reply on: S499.1023 #16084:
Hej, minimalne v tom ze namiesto Winga tu jazdia 12 metrove vozidla
Reply on: tomas153cv #16080:
Každá zmena má plusy i mínusy. Ale to je tak, keď si dovolíš kritiku zlého, to dobré že pochvališ už nestačí. Prsné takto tu komunikujú autori. Každý je zaujatý, zlý, hlúpy, dezolátny a neviem čo všetko. Hoci je tu x vyslovene dobrých vecí, čo sme tu ocenili. Ale to je zabudnuté. Na druhú stranu platí, že ak si platený z verejných financií, musíš znášať verejnú kritiku. Ak od 17.4.2024 bolo dosť času všetko zanalyzovať, tak ti je výsledok.
Reply on: Pablo #16085:
Ak prejazdy spôsobujú poškodzovanie domov, tak to treba riešiť. V Prahe nejde len o šírku, ale hlavne o podklad. Tam tá cesta hoci s mačacími hlavami je niekde podkladom inde. A tie staré domy držia. Ak je pravdou, čo sa píše v tej zápisnici VMČ sever o spracovaní posudku, nemôže to ostať ľahostajné. Ak sa to vyvráti, nech 4 chodí po Derkovej.
Reply on: Michal Mazánik #16081:
Za mňa trasa 11 v pôvodnej trase obslúžila Max i stanicu. Obyvatelia Kubrice a podstatnej časti Kubrej síce majú niekoľko spojov 16, čo je z núdze cnosť a nie systémová obsluha (ako raz povedal milan005, ak niečo vydá ako bonus, prečo to nedať, súhlasím) a nová trasa toto obchádza. Pritom okolie Maxu potvrdilo u linky 16 väčší magnet než Sihoť I, II (keďže 11 a 4 Sihoť III a IV už neobsluhuje). Takže logicky, čísla 11 boli dobré aj pred zmenou, cize dôvod presmerovania nebol. Bol len preto, že niekto chcel. Takže sa netreba čudovať, linka 11 bola nosnou linkou od vzniku, tu nešlo o účelové spoje ako bývalé linky 9,16,19 či 20. A preto ľudia chcú priame spojenie so stanicou i Maxom, ako ho vždy mali. A toto spojenie nebolo nikdy súce na zánik. To je celé. A že majú právo písať, nech píšu. Aspoň je jasné, že to nie je akcia jedného človeka a nevysumelo to ako sa občas stáva.
Reply on: Dispecer #16083:
Myslim, ze ak by derkova vyzerala takto, tak by to ani tema nebola... Ale uznavam, ze od zeleneho stola sa to lahko hodnotí, niekedy sa tam staci zájsť pozrieť nazivo....
Reply on: Dispecer #16083:
V Trenčíne sú iné podmienky 😃.
Reply on: Michal Mazánik #16081:
Môžem výnimočne s Vami pán Mazánik súhlasiť v tejto vec,. samozrejme hovorím o prejazde autobusov MHD na ulici Derku. 👍
Reply on: tomas153cv #16080:
Ja ale nevidím o jediný dôvod viac, než v júni, prečo by sa trasa po Derkovej mala meniť. S výnimkou toho, že obyvatelia znovu prišli na VMČ a k svojim predošlým nepodloženým tvrdeniam pridali nové nepodložené tvrdenia sa nezmenilo nič. Takže nie, nevidím dôvod, a už vôbec nie závažný dôvod, prečo by sme mali priznávať, že je tam niečo zle. Vlastník cesty problém s podložím nepotvrdil, ak si myslíš, že to ty a obyvatelia viete lepšie než inštitúcia, ktorej tá cesta patrí, tak asi k tomu nemám čo viac povedať.

Tlaky sú aj z iných častí mesta, neprejde týždeň, aby sme neriešili trasu linky 11, obnovenie linky 5 alebo Bavlnársku. Návrat linky 1 do pôvodnej trasy takisto neustále prichádza na pretras, dokonca sme aj na túto tému mali samostatné stretnutie s poslancami VMČ Sever.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.